Az inter store.hut hogy tudom elérni? Mert rendeltem egy nagyobb összegben valamit és se e-mailre se telefonra sem válaszolnak.
Figyelt kérdés
2014. jún. 23. 09:23
1/4 anonim válasza:
A REKLAMÁCIÓ MENETE
Javasoljuk, hogy amennyiben a lakhelye közelében tud olyan márkaszervízről, ahol az esetleges hibákat el tudják hárítani, mindenképpen vegye igénybe a szolgáltatását, hiszen ez megkönnyíti a reklamáció érvényesítését. A reklamáció érvényesítése a forgalmazónál:
A reklamáció érvényesítése a forgalmazónál:
Első lépésként tárcsázza a 02 / 35 35 35 35-ös telefonszámot. Ezt követően küldünk Önnek egy formanyomtatványt (itt is kitölthető). Ezt a kitöltött formanyomtatványt a termékkel, számlával és a jótállási jeggyel együtt erre a postacímre kell eljuttatni: InterStore Group Kft., Dolnozemská cesta 3, 851 04 Bratislava. Kérjük,hogy a terméket az elküldés előtt biztosítsa be és lehetőleg az eredeti csomagolásában postázza.
2/4 A kérdező kommentje:
De nincs a közelemben márka szerviz és nem is tudom egyik telefonukat felhivni és nem is válaszolnak az e-mailre
2014. jún. 23. 09:43
3/4 anonim válasza:
Ok, de pénzt még nem utaltál nekik, vagy igen?
4/4 A kérdező kommentje:
Ma adtam vissza nekik a rendelésem mert pénzt kérek vissza mert elromlott a termékük és írtam nekik hogy Kérem vissza a pénzem és ők írták hogy akkor a megrendeléstől elálok e en mondtam hogy igen e-mailben
2014. jún. 24. 22:24
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!