Érzékeny üzleti (családi) kapcsolatnál hogyan oldjam meg a "behajtást"?
Egy kézműves boltról van szó, ahova a családom egészen pici gyerekkorom óta beszállít. A kedves XY néniből már ügyfél lett, én is beszállító lettem.
Na az a baj, hogy kirakja az értékes árut, de miután eladja, nagyon húzza-vonja a kifizetést, néha 10-20 ezrekkel tartozik, de nem tudom hogyan kérjem el, mert mostanában lerázós, majd holnap felhív (aztán nem hív) stb, mindig nagyon kedves, de nem szeret fizetni.
Én szeretnék a beszállítója maradni, és nem is szeretnék rossz hangnemet vinni a viszonyba, de nekem is szükségem van a pénzemre. Hogyan oldjam ezt meg diszkréten, kedvesen, normálisan?
Szóval nem akarom azt hallani az ügyféltől (ismerőstől) hogy jó (mondok egy nevet) Jó Gabika akkor többször nekem ne hozzál árut, ha ennyire türelmetlen vagy.
Amúgy idővel mindig kifizetett, szóval nincs nagy baj, csak nem tudom meghúzni a határt a diszkréció és az érdekérvényesítés között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!