Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi van akkor, ha egy új...

Mi van akkor, ha egy új munkahelyre mennék dolgozni, de nem az előző munkahely papírjait viszem magammal, hanem az azelőtti munkahelyem papírjait?

Figyelt kérdés
2014. márc. 10. 11:42
 1/5 anonim ***** válasza:
Az előző munkahelyedről is vannak írattok amiket nem tudsz eltitkolni, pl: adóbevallás. Mivel minden papírt le kell adnod, így valószínű az előző munkahelyi papírokat is.
2014. márc. 10. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

És ha nincsenek meg és nem akarom beszerezni őket, akkor mi van?

Adó az nem érdekes szerintem, mert tavaly volt. Az utolsó munkahelyemen is kérték az előző papírjait, de meg sem nézték.

2014. márc. 10. 12:50
 3/5 anonim ***** válasza:
Meg kellett volna nézniük mert ha egy éven belül volt a munkahelyváltás és nem pont január 1-től akkor a hozott adatokkal számolni kellett volna a bérszámfejtésnél.
2014. márc. 10. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Akkor valszeg ezért nem nézték meg, mert már elmúlt egy év.

És mi van ha tényleg a 2012es papírral megyek az új melóhelyre is? Lebukom és kirúgnak?

2014. márc. 10. 13:26
 5/5 anonim ***** válasza:

A te érdeked, hogy meglegyenek az előző munkahely papírjai is. Menj be szépen a főnökhöz, könyvelőhöz, és kérd el.

Nem mindegy mit viszel, csak egy példa, a táppénzszámításnál sem lesz mindegy, hogy mi az alap.

2014. márc. 10. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!