Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vodafone telefonos ügyfélszolg...

Vodafone telefonos ügyfélszolgálatos munkakörben sok az "ügynöki" tevékenység?

Figyelt kérdés

Konkrétan az érdekel, hogy a beérkező hívások, problémák kezelése mellett mennyit kell foglalkozni azzal, hogy hívogatunk embereket és akciókat, előfizetéseket kínálunk nekik.

Mert az ilyen "ügynöki" munkát nem bírom, de amúgy jó lenne ez a lehetőség.


2009. dec. 9. 21:57
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!