Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Nem kapunk szamlat az internet...

Nem kapunk szamlat az internet szolgaltatotol mar tobb mint 6 honapja. Ha nem fizetunk (mivel nincs mit), akkor ebben az esetben nem mi vagyunk felelossegre vonhatoak, ugye?

Figyelt kérdés
Az Invitel a szolgaltato, valamikor juliusban modositottunk szerzodest, nagyobb csomagba leptunk. Szamla azota nem jott. Reklamanyagot persze kuldenek. Eddig orultunk a fejunknek, hogy de jo, nem kell fizetni, de mostmar kezd bennunket gondolkozoba ejteni a dolog. Persze a legegyszerubb megoladas az lenne, ha bemennenk es megkerdeznenk, de elotte tajekozodnek, hogy ebbol nekunk lehet-e problemank? Kifizettethetik-e velunk? Hiszen nem kaptunk szamlat, az internetet nem kapcsoltak ki, egyetlen fizetesi felszolitas sem jott. Mi folyik itt?

2014. febr. 9. 02:36
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
87%

Még jó hogy fizetnetek kell. Amíg meg nem szünteted a szolgáltatást.

Lehet elektronikus számlát kaptok, ezért nem jön csekk.

2014. febr. 9. 02:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
83%
mindenképpen kérdezzetek rá, a végén még átadják valami behajtó cégnek aki többet fog behajtani
2014. febr. 9. 03:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Természetesen ki kell fizetnetek, hisz használtátok a szolgáltatást. Jobb ha mielőbb bementek, mert az összeg csak egyre nagyobb lesz.
2014. febr. 9. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
88%

Lévén azzal, hogy használjátok a szolgálatatást ráutaló magatartásotok van az élő szerződés irányába, így természetesen fizetni kell. Valószínűleg már szép kis összeg halmozódott fel késedelmi kamatokkal együtt.


Én bemennék rákérdezni, mielőtt egyszercsak elmegy a net és valami behajtó küld levelet extra kezelési költségekkel...

2014. febr. 9. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
83%
Mindenképpen lépj, mert be hajtja a szolgáltató!
2014. febr. 9. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Koszi a valaszokat!

Azota elobanyasztam a legutobbi inviteles boritekot es szamla bar van benne, de csekk nincs.

A szamlan fel van tuntetve, hogy

JELEN SZAMLA ALAPJAN FIZETENDO: 0,00 Brutto (Ft)


Alatta reszletesen:

Mixer M Blahblablah (ez lenne a net): 7650,00

1201 Havidij kedvezmeny: -2000,00

Invitel kedvezmeny (brutto 1500 Ft): -1500,00

1305 Havidij kedvezmeny-24ho: -6300,00

1305 Havidij kedvezmeny-24ho: -300,00


Alatta kiegeszito szolgaltatasok:

1305 Start Plusz opcio: 1800,00

1305 Start Plusz opcio: -1800,00

1305 Wifi opcio: 1800,00

1305 Wifi opcio: -1800,00


Na, most ertitek... Kikuldik ez a szamlat, hogy 0 Ft a befizetendo, akkor csak nem kothetnek bele, hogy nem fizettunk. Ez az osszes tobbi szamlan is hasonloan van feltuntetve. Nekunk ugy tunik, hogy a kedvezmenyek kiutik a fizetendot, de erdekelne, hogy miert es meddig.

2014. febr. 9. 11:55
 7/11 anonim ***** válasza:

Az Invitellel kötött szerződésetekben megtaláljátok, hogy mekkora díjakkal kell számolnotok, és azt is részletesen leírják, hogy ha van több havi díjkedvezmény, az milyen mértékű és meddig hány hónapig adják a kedvezményt.


Hacsak nincs az aláírt szerződésetekben, hogy ennyi hónapig ingyenes, akkor nektek kell jelentkezni. A kármegelőzés illetve kárcsökkentés kötelezettsége a szolgáltatást igénybe vevőt is terheli, rá kell kérdeznetek. Egy peres eljárásban senki nem fogadja el, hogy valakinek nem tűnik fel, hogy fél évig nem kell egy szolgáltatásért fizetni.

2014. febr. 9. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
24%
Amíg 0 forintról küldenek számlát minden hónapban addig annyit kell fizetnetek. Elromlott a rendszerben valami ezért 0 forint. Titeket nem terhel semmi. Én nem mennék be szólni mert akkor kijavítják a hibát.
2014. febr. 9. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
Fizetni mindig a kiküldött számla alapján kell. A számla alapja a szerződés és az igénybe vett szolgáltatás. Nézd meg a szerződést ha abban nem szerepel a vevő kötelezettségei között, hogy a számlaproblémát jelenteni kell, akkor nyertél ingyen internetet a hiba megtalálásáig.
2014. febr. 9. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

A legfontosabb dolgot nem írtad le a számláról és talán nem is veszed észre.

Folyószámla egyenleg előtt : xxxx

és után : xxx

mennyi forint van írva ?


Ha nem kapsz számlát, szerződésedben benne van, hogy neked kell jelezni minden hónap 25. napjáig.

Ha nem fizeted, a szolgáltató ÁSZF szerint egy évre visszamenőleg kiszámlázhatja a díjakat. Hívd fel az ügyfélszolgálatot MOST :) ha jót akarsz

2014. márc. 13. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!