Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogy értékeljem ezt az eladót?

Hogy értékeljem ezt az eladót?

Figyelt kérdés

Teszveszen vettem egy játékot, de nem jól működött. Kértem az eladót, hogy fizesse vissza az árát, és a postaköltséget, de én annyit vállalok, hogy saját költségemen visszaküldöm neki, és semlegessel értékelek. Erre jött minden, hogy neki nem kötelessége visszavenni, főleg nem kifizetni a postát stb...

Na mindegy. Nagy nehezen rávettem, hogy adja vissza a pénzem, és én továbbra is állom a visszapostát, bár "hivatalosan" azt is neki kellene. Kiszámoltam, hogy mennyit kell neki fizetnie a postába, de nem akarta megérteni, hogy miért. Végül mégis kevesebbet utalt százvalahány forinttal (most nem is arról van szó, hanem az elvről). Tehát ahelyett, hogy ő fizette volna oda-vissza a postát, mint ahogy az szokás hibás terméknél, mindössze az össz posta kb. 40%-át fizette, és szerinte még én vagyok a gerinctelen.

Ezek után nem tudom, hogy hogyan értékeljem... Semleges vagy negatív? Ti hogy értékelnétek?


2009. nov. 19. 12:34
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Negatívként.A tesz-vesz-t nem ismerem de az Ebay-en pár mondatban le is lehet írni,hogy miért negatív és miért pozitív az értékelés...Persze ezeket bárki el tudja olvasni...Ha valaki ennyire megbízhatatlan csak negatív jelzést adnék,pár mondatban meg is írnám...
2009. nov. 19. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Csak attól félek, hogy akkor ő is negatívan értékel, és az nem hiányzik.. :S
2009. nov. 19. 12:40
 3/8 anonim ***** válasza:
A Teszveszen nem tudom, hogy van, de a Vaterán be kell jelölni, hogy vállalsz-e az eladott termékre garanciát. Ha nem vállal az eladó, és Te megveszed és rossz, akkor így jártál... :-(
2009. nov. 19. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Nem, ilyen nincs. Ha oda van írva, hogy működőképes, akkor rossz terméket nem postázhat akkor sem, ha garancia úgymond nincs rá. Mert akkor rosszként kellene hirdetnie is.
2009. nov. 19. 13:23
 5/8 anonim ***** válasza:

Szia!

Én is jártam hasonlóan.Negatívan értékeltem és leírtam tömören hogy miért. Neki már nem volt vér a pucájában hogy vissza is értékeljen.

Ha te mégis negatív értékelést kapsz fordulj a teszvesz ügyfélszolgálatához,írdd meg nekik a történetet és kérdd az értékelés törlését.

2009. nov. 19. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Köszi. Negatívot adtam, és vissza is kaptam. Írtam a Teszvesznek, de állítólag nem foglalkoznak ilyesmivel... :S

Közben meg licitálni szerettem volna egy másik hasonló játékra, erre a kedves eladó (mármint akivel gondom volt), írt emez eladónak, hogy vigyázzon velem. Felrobbanok, esküszöm... áááá

2009. nov. 19. 21:24
 7/8 anonim ***** válasza:

Szia!én vagyok az előző válaszadó.sajnálom,hogy így alakult.esetleg ha van ismerősöd kérdd meg hogy licitáljon helyetted.Sajnos vannak ilyen szemét emberek

:( amúgy érdemes lenne ha az az eladó akinél most próbáltál licitálni "meghallgatna" téged is,mert nem mindig igaz az amit a másik állít. De az ilyen embereket szívesen kitíltanám az aukciós oldalakról.

2009. nov. 20. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Szia! Persze én is írtam az eladónak, aki nem zárt ki az aukcióból. :p

A hibás terméket árulót meg jelentettem a Teszvesznek, és felfüggesztették. Meg azt mondták, hogy igazam van, de a negatívomat (még) nem vették le. De nem baj. :)

2009. nov. 20. 11:36

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!