Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Interneten történő üzlet...

Interneten történő üzlet kötés után reklamáció. Milyen jogaim vannaik?

Figyelt kérdés

Üdv interneten hirdetem egy terméket.Találtam rá vevőt meg történt a vásárlás.A vétel postán keresztül működött.Pár nap múlva,A kedves vevő mondvacsinált okkal vissza a akarja küldeni a terméket.nem Hiba miatt,hanem egy adat eltér szerinte amit én megadtam.De ez az adat eladott árun is engem igazolva van feltüntetve.Milyen jogaim vannak?Vissza kell vásárolnom tőle az árut?

6000Ft tétel


2009. nov. 18. 15:16
 1/3 anonim ***** válasza:
Általában rögzíteni szokták ezt az adott oldalon. Abban az esetben kell visszavásárolnod, ha olyan rejtett hiba van, amit nem soroltál fel. Akkor a vevő jogosan elállhat a vételtől. Egyébként meg ilyenkor megegyezés kérdése az egész! Én sokat kereskedek neten és vissza szoktam venni, mert egy negatív sokat tud rontani!
2009. nov. 18. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Nem egészen értem: Tehát ő azt mondja, hogy nem az az adat, mint ami a terméken van?
2009. nov. 18. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Ingyenes hirdetési oldalon adtam fel hirdetést.

Kértem a személyes átvételt.De a távolság miatt ö a postánál döntött.Sajna belementem.Elküldtem a termék adatait,persze képekkel együtt.mindent amit lehetett.Ö azt állitja hogy az adattáblán az egyik adat nem valós.

És ezért vásároljam vissza meg fizessem ki a z ö postaköltségét is.

2009. nov. 18. 15:46

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!