Ha telefonál a bolti eladó, miközben kiszolgál és ezzel engem feltart a vásárlásban, beleírhatom a panaszkönyvbe?
A minap elmentem pékségbe , ahol kértem egy terméket. Az alkalmazott elkezdett telefonálni. Eltelik egy perc. Szólok neki : "Elnézést, de nekem is véges az időm". Eltelik körülbelül egy perc, mire lerakta. Eközben a pékség megtelt vásárlókkal. Cseppet sem zavartatta magát. Ha írhatok bele ilyen okkal, akkor milyen elnevezés létezik erre ? Feltartás ?
Kérdés adott. Köszönöm a válaszokat.
Nyugodtan írj bele, 30 napon belül kötelesek kivizsgálni az ügyet. Szerintem nem kell ezt elnevezni sehogy, egyszerűen csak írd le azt a néhány mondatot, amit nekünk. Ennyit írj bele:
"A minap elmentem pékségbe , ahol kértem egy terméket. Az alkalmazott elkezdett telefonálni. Eltelik egy perc. Szólok neki : "Elnézést, de nekem is véges az időm". Eltelik körülbelül egy perc, mire lerakta. Eközben a pékség megtelt vásárlókkal. Cseppet sem zavartatta magát."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!