UPC gondok! Ilyen esetben mi a teendőm?
1 éves hűségszerződést kötöttem velük, ez márciusban le is járt volna minden gond nélkül, csak sajnos nem úsztam meg gondok nélkül. Szóval...februárban hívtak a UPC-től, hogy megszeretném-e hosszabítani velük a márciusban lejáró szerződést, mondtam átgondolom és majd jelzek valamilyen módon. írtam nekik levelet, hogy módosul a lakcímem, mert onnan elköltözöm és nem szeretném a hosszabítást, de tudtam, hogy még 1 csekket küldeniük kell. Kaptam is választ, hogy rögzítették az új címet. Azóta az ők nyilvántartásuk szerint kb 60000 forint elmaradásom volt és azt mondták, hogy én nem mondtam le. Viszont nekem megvan email-ben a lemondásom és az ők válaszuk is + azt még valahogyan elfogadnám, hogy valami történt és nem kapták meg a levelem, de akkor az új címem sem kellett volna megkapják. Tehát szándékosan nem akarták észrevenni. Én meg februártól nem is lakom azon a helyen ahová a szerződésem szólt.
Sajnálom, ha összevissza írtam, de nagyon mérges vagyok, sok szemétséget olvastam róluk, hát most magamon is érzem.
Sajnos családi gondok miatt külföldön is vagyok, szóval bemenni sem tudok hozzájuk csak ha hazajöttem. Megjegyzem februártól még 2-szer írtam email-ben, hogy hiába küldözgetik a számlát én lemondtam, a lemondásra meg semmi reakció...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!