Mennyi a visszakapcsolási díj?
Egy hete kikapcsolták a telefonom kimenő hívásait(telenor), mert nem fizettem be a számlám időben. Kérdés, hogy ha befizetem az elmaradást, automatikusan visszakapcsolják, vagy be kell mennem egy üzletbe, és visszakapcsoltatni? Egyáltalán kell fizetni csak kimenő hívás korlátozásakor visszakapcsolási díjat?
Köszi a válaszokat!
ÁSZF-ben találtam:
A Telenor köteles az Előfizető kérelmére újra biztosítani a Szolgáltatást, ha a korlátozás indoka megszűnt. A Telenor a korlátozást legfeljebb 72 órán belül, az Előfizető eltérő rendelkezése hiányában feloldja, ha az Előfizető a korlátozás okát megszünteti, és erről a Telenor hitelt érdemlően tudomást szerez. Amennyiben az Előfizető kifejezetten úgy nyilatkozik, hogy nem kéri a korlátozás feloldását, azt a Telenor az Előfizető részéről történő rendes felmondásnak tekinti (azaz az Előfizető a Szolgáltatást a továbbiakban nem kívánja igénybe venni). Az Előfizetőnek a korlátozás indokának megszüntetése előtt írásban vagy személyesen szükséges ezt megtennie.
Ez így ellentmondás. Mit kell kérnem? Hogy biztosítsák újra a szolgáltatást (első mondat) vagy azt, hogy nem kérem a szolgáltatást (utolsó mondat)?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!