Mennyi a visszakapcsolási díj a Telenornál?
Ja bizony majdnem 8000 Ft ,ami igen igen gusztustalan etikátlan,rabló tevékenység,megterhelni a már eleve hátralékból fellélegző "kedves" ügyfelet, jó szerivel a semmiért,fizetve mert hiszen kb.a visszakapcsolás kb. 3 perces folyamat a számítógép előtt!!! Így lehet keresni 3 percenként 8000 ft-ot,s képzeljétek hány ügyfél járhat így havonta?!
Tisztán látszik a Telenor célja,az,hogy mielőbb fizetés képtelen helyzetbe hozzák a már hátralékos,vagy arra hajló emberkéket,hogy még hűség idő alatt felmondhassák a szerződést,és jogosultak lehessenek a hűségidő hónapjainak összgeire!!!
Förtelem ami itt megtörténhet magyarországon a szoláltatók részéről,...én így jártam sajnos,...közöltem is az ügyintéző nővel,hogy ha lejár a hűségidőm sem én sem a családom,sem a baráti környezetem SOHA nem lesz TELENOR-os a mocskos kapzsiságuk miatt!!!(a többi szolgáltató is ludas)
Ismét feltöltő kártyás leszek,..és már csak azért sem TELENOR-os ,ez TUTI biztos.Ja és tudom mit kell mondani amikor Ügyfél-elégedettségi felméréssel zaklatnak!!! :)
Nem értem a háborgást. A szerződés megkötésekor tudtad, kedves előttem szóló, hogy a díjnemfizetés miatti korlátozás feloldásának a díja mennyi, benne van az ÁSZF-ben.
Így te azzal, hogy többszöri felszólítás ellenére sem egyenlítetted ki a szolgáltatónál a hátralékos számlád, valamint nem is kezdeményeztél a szolgáltatónál fizetési könnyítést, így "kvázi" igénybevetted a beárazott szolgáltatást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!