Átvertek, hogyan jöhetnék ki jól ebből a helyzetből?
Felhívtam egy normál mobilszámot-otthon végezhető munka reményében-itt kapcsoltak egy kollegát aki mindent elmondott részletesen.
Innentől van baj:megérkezett a telefonszámla(részletes mint mindig)és kiderült hogy ez a hívásom a kollega kapcsltak után emeltdíjas lett,egy 90es számra kapcsoltak,és így beszéltettek fél órát.Kijött 20 ezer forintos számla csak erre a beszélgetésre.
A számlarészletezőn megvan hogy mikor hívtam a számot,és utána az is megjelent hogy ahová kapcsoltak az pontosan melyik emelt díjas szám volt.Viszont mikor kapcsoltak,nem mondták be hogy innentől emelt díjasként számláznak(elvileg tudatni kéne ugy tudom)
Mit lehet ebben az esetben tenni??
Segítsetek,vagy ha valaki volt hasonló helyzetben az hogyan oldotta meg?
Kérlek kíméljetek a megérdemelted-típusú válaszoktól.
Elvileg kellett volna hogy szóljanak.
Ha nem jelezték szóban, vag ya veboldalon az apróbetűs részben nem vol tilyen tájékoztatás akkor fogyasztóvédelmi felügyelőségnél tehetsz panaszt, de pénzt vissza nem térítenek, vagy csak hosszas polgári pereskedés után, de az ügyvédi költség és egyég költségek többre jönnek ki mint a visszaperelt összeg.
Sajnos ezt beszívtad.
A rendőrségre kell menni és polgári pert is indítani a cég ellen, hogy fizessék Neked vissza ezt az összeget és kártérítést is.
A sikere kétséges, de ez az ügymenet, ezt a megoldást építette ki a társadalom. A többi, nem hivatalos teendőre a többiek már adtak tippet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!