Vásároltam egy internetes áruházban parfüm kupont, amit ki is fizettem (átutalással), de a megrendelt áru azóta sem érkezik. Többször próbáltam telefonon, e-mailban érdeklődni, de csak ígérgetnek. Mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
2013. febr. 18. 19:55
1/1 anonim válasza:
Kezdj el fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, az hatásos szokott lenni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!