S. 0. S hogyan legyek figyelmes eladó?
Eladó= pénztáros, vagy árufeltöltő vagy ruhaboltban áll és várja a vevőt? Nem mindegy :)
Mindenképp mosolyogj, légy udvarias, ha visszatérő vendég akkor kérdezhetsz a múltkori vásárlás eredményéről (jó lett a nadrág, finom volt a kávé amit tetszett venni múltkor, stb). Ha rossz napod van is tettesd hogy nincs.
Ennél többet akkor tudok mondani, ha megmondom milyen eladót képzeljek el :)
Légy kedves, mosolyogj mindig. Ha valaki nagyon sokáig megáll menj oda hozzá és kérdezd meg, hogy Segíthetsz-e? :)
Ezek a legalapvetőbb dolgok. :)
Mindig mosolyogni még ha rossz a kedved is..( pont én mondom xD ) Én még a gyerekeknek szoktam segíteni bejönnek 300Ft-al és pl.: csokit szeretne meg chipset és akkor segítek neki kiszámolni melyik csokiból tud még venni :)
Ezt a vásárlók jó szemmel nézik ha segítő kész vagy! :)
Én mint vevő pl. azt nagyon NEM szeretem amikor: Bemegyek egy boltba köszönök és nem kapok választ, még be sem léptem, de már egyből lerohannak, hogy segíthetnek-e, ha meg megköszönöm, hogy nem akkor fintorognak. Kérdezek valamit, mondjuk hol találom ezt vagy azt akkor flegmán valamit odavakkantanak. Ha mondjuk (főleg ha nem a magam nevében vásárolok) valaminek megkérdem az árát, és túl drága, és visszateszem a polcra, akkor úgy néznek rám mint egy véres rongyra. Még el sem teszem a visszajárót, már dobálja oda a következő vevő cuccait, én meg nem győzők tűzni onnan.
Tehát röviden, nem kell nyájasnak vagy fogalmam sincs minek legyél, csak ne legyél bunkó, és legyél segítőkész, de ne rámenősen, próbáld a magán jellegű problémáidat kicsit félre tenni, és ha esetleg kényszerből dolgozol az adott helyen, akkor a dühödet ne a vásárlókon verd le.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!