Aukciós oldalakon mennyire jellemző, hogy az eladó hoppon marad?
És mi történik ilyenkor? még nekem kell harcolnom majd, hogy ugyanmár ne kelljen jutalékot fozetnem? vagy elég, ha negatív értékelést adok és mellette bejelölöm, hogy az adásvétel nem jött létre?
Mennyit szokás/kell várni a vevő jelentkezésére? több mint 60 aukcióm volt fent, abból közel 50-re lett jelentkező. ráment fél hetem éjszakánként munka mellett, hogy összerakjam a megnyert termékeket csomagokba, hogy utalás után postázhassak is. A közel 30 csomagból alig a fele ment el eddig, mert a "vevők" jó része még csak válaszra sem méltat. bár egyelőre még csak emaileket küldtem szét, mert nem szeretném még a telefonszámlámat is növelni a kamuvásárolgatásaik miatt :-( meddig várjak? egy hét? két hét? van erre szabály? jelenleg itt állnak halomban a dobozok és egyéb csomagocskák, amiket kerülgetünk továbbra is, holott pont azért lettek kiárusítva, hogy ne kelljen kerülgetni. Kezd nagyon bosszantani a helyzet. :-(
Én minden aukciómhoz kiírom, hogy 3 napon belül vegye fel velem a kapcsoltot és 1 hetet várok az utalásra.
Ha nem történik meg, akkor negatív értékelést írok.
Úgy tudom, ha negatívat adsz, akkor nem kell jutalékot fizetned, emrt az adás-vétel enm jött létre.
Plusz én odaírom, hogy autómatikusan újra indítom a terméket, ha nem jelentkezik érte.
Én már újraindítani se fogom, elmegy a kedvem az egésztől :-( poénból összevásároltak többezerért valamiket, levadászik 10-15 aukciót példának okáért aztán meg eltűnik, holott más esetleg megvette volna, de az ő csomagjuk meg már elment? kétszer nem fog postát fizetni senki, mert a legtöbb csomagnak így is több volt a postája, mint a termékek vételára...
ha meg ez tartja vissza a "kedves vevőt", miért nem bír legalább egy bocsi, mégse kell szöveget elsóhajtani?
kezdő teszveszes volnák egyébként, ami az eladásokat illeti, de erős a gyanúm, hogy haladó szintre nem fogok lépni :-(
Én is nagyon sokat adok-veszek és meglepő amit írsz,megmondom őszintén.Én még szerencsére nem futottam bele ilyenekbe.
Persze volt olyan,hogy 1 hétig cseszett írni a vevő.Olyankor én írtam neki emailt.Aztán ha esetleg arra sem válaszolt,akkor küldtem neki még egyet,majd finom jeleztem,hogy amennyiben x napon belül nem veszi fel a kapcsolatot velem,akkor úgy veszem,hogy elállt a vásárlástól és természetesen negatív értékelést tudok csak adni.Mindezt persze normális hangnemben.Sokszor pl. a spam-ba dobta a leveleim a rendszer,ezért nem válaszolt 8utólag derült ki).
Meg ugye ott van a telefonszám is.Minden további nélkül hívd fel és beszéld meg vele akkor mit akar(bár ugye ez is a te számládra megy :/ ).
Mivel most ünnepek sincsenek,hogy emiatt az emberek rohangálnak össze-vissza,így erre sem lehet fogni.
1-1,5 hét alatt illik rendezni az anyagiakat. Vagy legalább vegye a vevő a fáradtságot és írjon neked,hogy mikorra várhatod,vagy várhatod-e egyáltalán.
Hozz létre saját üzletszabályzatot.
X nap kapcsolatfelvétel, x nap fizetés, vagy átvétel.
Ha nem is jelentkezik a vásárló, akkor lehet negatívot adni.
Nekem egyszer volt egy ilyen vásárlóm, nagy adok-kapok és Vaterás segítségkérés lett a vége, mire az illetőt kitiltották, mert folyton így "vásárolt".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!