Avon tanácsadók! Nálatok is úgy kell "behajtani" a rendelést?
Október közepétől avonozok, és pár vevőm kivételével mindig én telefonálok utánuk, hogy most szeretnének-e rendelni, és ha igen, akkor mit. Általában előbb eladom a rendelést, mint ahogy véget ér a kampány, mindenkinek el is mondtam hogy mikor fogom leadni, addig nekem küldjék el a rendelésüket. Van aki mondja hogy már tudja mit fog rendelni, de nem szól magától, hanem nekem kell utána telefonálnom... ilyenkor úgy érzem, hogy még én kuncsorgok azért, hogy rendelhessen ő. Ti ilyen esetben mit csináltok? Nem úgy kéne működnie, hogy amikor megvan a rendelés, hogy mit szeretne rendelni a vevő, egyből szól is nekem? Minden katalóguson feltüntetem a telefonszámomat és a mail címemet, szóval nem értem... oké hogy elfelejti, na de mindig? :S
17/L
neki nem olyan fontos, mint neked.
ez szerintem az ilyen marketingcégek képviselőinek általános gondja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!