Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Néhány napos befizetéssel...

Néhány napos befizetéssel való elmaradás esetén jogos, hogy felhív egy szolgáltató és fizetési meghagyással fenyeget, holott elmondod, hogy már rendezted időközben?

Figyelt kérdés
2012. szept. 17. 13:18
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:

Azt nem értem,hogy néhány napos késés miatt miért kell fizetési meghagyással fenyegetőzni ,mikor évek óta az ügyfelük vagyok és mindig fizettem idáig is.


Internet szolgáltatás.

2012. szept. 17. 13:20
 2/11 anonim ***** válasza:

1. Az ÁSZF hatálya

Jelen ÁSZF kiterjed az OBiServer Kft. minden internetes szolgáltatása tárgyában megkötött Szolgáltatási Szerződésre.


2. Szolgáltató jogai

Szolgáltatónak jogában áll 30 naponként 1-szer tervezett leállást végrehajtani, amely nem lehet több 3 óránál. Ezen leállások előtt 3 munkanappal köteles az Előfizetőt levélben (e-mailben) értesíteni. Szolgáltató vállalja, hogy az előre bejelentett, tervezett leállásokat lehetőleg munkaszüneti napokra összpontosítja.


3. Szolgáltató kötelezettségei

A Szolgáltatónak kötelessége a Szolgáltatás tárgyát képező szolgáltatások megfelelő működtetése a hét 7 napján, a nap 24 órájában. A nem tervezett leállások száma nem haladja meg a 30 naponkénti 1-szeri alkalmat, és ez az alkalom nem haladja meg a 24 órát.

Szolgáltató kötelességei továbbá:

– az Előfizető adatainak biztonsági védelme és sértetlenségének fenntartása (jelszavak, fájlok, levelek, egyéb adatok);

– elfelejtett jelszavak újragyártása Előfizető felé;

– napi mentések készítése az Előfizető fájljairól, adatairól, ezen mentéseket 1 hétig visszamenőleg megőrizni és az Előfizető kérésére rendelkezésre bocsátani, HTTP protokollon keresztül, jelszóval védett mappaként.

A Szolgáltatónak nem kötelessége a Szolgáltatásokhoz tartozó beállítások Előfizetőnél való beállítása. Kötelessége viszont a Szolgáltatónak a Szolgáltatásokkal kapcsolatos beállítások ismertetése Előfizető felé.


4. Szolgáltató felelőssége

A Szolgáltató nem felel, és nem is vonható felelősségre az Előfizető által okozott károkért. A Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a szolgáltatások meghibásodása miatt keletkezett károkért, a kiesésekért és az esetleges elmaradt haszonért.


5. Előfizető jogai

Az Előfizetőnek jogában áll a Szolgáltató által bérelt szolgáltatásokat igénybe venni.

Az Előfizetőnek nem joga a következők egyike sem:

– SPAM tevékenység,

– vírusterjesztés,

– bármilyen, hatályos jogszabályokba ütköző tevékenység,

a bérelt szolgáltatásokon keresztül.

FIGYELEM! Ezen pont megszegése azonnali, teljes szolgáltatástörlést von maga után!


6. Előfizető kötelezettségei

Előfizető kötelessége a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások rendeltetésszerű használata. A nem rendeltetésszerű használatból keletkezett károkért a Szolgáltató nem felel.

Az Előfizető kötelessége továbbá a szolgáltatások hibáinak jelzése a Szolgáltató felé.


7. Fizetési feltételek

Előfizető elfogadja, hogy a Szolgáltató által kiállított számlákat határidőig kiegyenlíti. Amennyiben az Előfizető határidőig nem egyenlíti ki számlatartozását a Szolgáltató felé, úgy a Szerződés 8-es pontja lép életbe.

Éves fizetés esetén minden megkezdett év, havi fize-tés esetén minden megkezdett hónap díjköteles. Pénz visszatérítés kizárólag két esetben lehetséges:

– a Szerződést rendes felmondással mondja fel a Szolgáltató;

– a Szerződést a Szolgáltató szegi meg.

Mindkét esetben az Előfizető által befizetett összeg napi bontásban való részértékét a Szolgáltató visszafizeti Előfizető felé.

A díjfizetés lehetséges módjai: banki átutalással vagy postai csekkel történő befizetéssel, az alábbi bankszámlaszámra: 10103719-50415500-01000005.


8. Számlatartozás

A Szolgáltató a számla kiállításakor és (amennyiben az nem került addig kiegyenlítésre) annak lejáratakor is e-mailben értesíti Előfizetőt.

Számlatartozás esetén Szolgáltató 10 nap türelmi időt ad, ezen türelmi idő után részben korlátozhatja az Előfizető felé nyújtott Szolgáltatást. Újabb 20 nap türelmi idő után Szolgáltató tiltja az Előfizető felé nyújtott összes szolgáltatást.

Amennyiben a számlatartozás 60 nap után sem kerül kiegyenlítésre, a Szolgáltatónak jogában áll az Előfizető felé nyújtott mindennemű Szolgáltatást véglegesen megszűntetni, adatait véglegesen törölni!

Szolgáltató köteles Előfizetőt a Szolgáltatások tiltásáról postai ajánlott levélben értesíteni (ennek költsége 1.000,- Ft+ÁFA), valamint jogosult késedelmi kamat felszámítására, melynek mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese.

A Szerződés felbontása, illetve felmondása nem jár az Előfizető számlatartozásának törlésével, azaz Szolgáltató pénzügyi követelései továbbra is fennállnak.


9. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató köteles ezen ÁSZF-et folyamatosan Előfizetők számára elérhetővé tenni.

2012. szept. 17. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

Engem úgy is fenyegettek, hogy semmi elmaradás nem volt. Egyszerűen csak a saját rendszerükben volt valami gubanc, és nem jelent meg pár napig a fizetés (mobilszámla, egy darab!!), és máris kaptam a SMS-ket, hogy kikapcsolnak, fizetési meghagyás, stb.

Persze azonnal elküldtem az utalás-igazolást, meg egy "szép" kis levelet is mellékletként.

Semmi reakció nem jött rá, csak annyi, hogy onnantól nem fenyegettek többet. Undorító szerintem, minimum, hogy bocsánatot kérhettek volna. Legalább 15 éve vagyok az ügyfelük, soha, egyetlen napot sem késtem a befizetéssel - most sem -, és nem elég, hogy azonnal fenyegetnek a saját tévedésük miatt, még csak nem is reagálnak, mikor kiderül, hogy ők voltak a hülyék.


Szóval nem te vagy az egyetlen, akivel így bánnak. :(

2012. szept. 17. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

"Számlatartozás esetén Szolgáltató 10 nap türelmi időt ad, ezen türelmi idő után részben korlátozhatja az Előfizető felé nyújtott Szolgáltatást. Újabb 20 nap türelmi idő után Szolgáltató tiltja az Előfizető felé nyújtott összes szolgáltatást.

Amennyiben a számlatartozás 60 nap után sem kerül kiegyenlítésre, a Szolgáltatónak jogában áll az Előfizető felé nyújtott mindennemű Szolgáltatást véglegesen megszűntetni, adatait véglegesen törölni"


Szó sincsen ennyi napos késlekedésről,nagyon megalázónak éreztem a helyzetet ,hogy fizetési meghagyással fenyegettek.

2012. szept. 17. 13:31
 5/11 anonim válasza:

Nem tudom mostanában mi van a szolgáltatókkal,kicsit kési a befizetéssel az ember(1-2 netán 3 nap) és már úgy kezelnek mintha a te hibádból csődeljárás fenyegetné őket,milliárdos adósságot halmoznál fel nekik. phhhh......

telefonszámlát fizettem be hétfőn,csütörtökig minden nap hívtak és smst küldtek,hogy szerződést bontanak,késedelmi kamat,rizikó faktor vagyok meg miegymás...nem vettem a fáradságot,hogy szóljak a számla be van fizetve,ha elsőre nem értették meg akkor másodjára már hagytam buzgómócsingósodni őket!

Az internet szolgáltatónak meg a saját hibájából!!! állt feljebb....még engem korlátoztak,mert rossz számlát küldtek ki amit azonnal jeleztem és kérésükre nem fizettem be.De a jót meg 2 hónappal később küldték ki.

2012. szept. 17. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

Melyik szolgáltató ez?


Nekem a upc első befizetetlen csekk után a következővel elküldi megint,leirja hogy eddig és eddig van időm az elmaradtat befizetni,vagy még 30 napig csökkentett sebességgel adják a netet,majd 1 hónap múlva kikapcsolják.

Aztán ha már 2 csekk van a kezemben,felhiv egy kedves hangú nő,hogy tudok-e róla hogy elmaradásom van,eddig és eddig be tudom-e fizetni,és szépen megköszöni ha azt mondom hoy igen.

(nemet még nem mondtam,lustaságból 2 havonta járok postára)

2012. szept. 17. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Ha felhívnak,követeld tőlük,hogy írásban közöljék a problémájukat ha jogosnak érzik.Abban le kellene írniuk a késedelem idejét,a késedelmes tartozás összegét,és azt hogy a cégszabályzatuk mit ír elő ilyen esetekre.

Ne hagyd magad megfélemlíteni!

2012. szept. 17. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Lehet ezért utálni, de én ebben igen következetes vagyok. Egy autószervíz egyszer küldött fizetési felszólítót korábban kiegyenlített számláról (céges ügyről van szó), és mivel többszöri megkeresésemre sem adtak írásbeli visszaigazolást, hogy nincs tartozásunk, szolgáltatót váltottam. Szerintem csak így lehet, és főleg, ha mindenki, akivel ezt műveli egy szolgáltató, így tenne. Sok sikert!
2012. szept. 17. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Drávanet.


Idáig soha ilyen nem volt,ha késtem pár napot,akkor sem szóltak érte,talán változhatott náluk valami,hogy e hónapban befizetendő csekkért már most fizetési meghagyással fenyegettek :-/ .

2012. szept. 17. 13:43
 10/11 A kérdező kommentje:

"Ne hagyd magad megfélemlíteni!"


Lehet,hogy a nagy szavak embere volt az ügyfélszolgálati munkatárs...nekem annyira érdekes,hogy pár napos késés miatt máris ilyesmivel fenyegetőzzenek.

Nem korai az egy kicsit ,hogy fizetési meghagyással éljenek máris ?

2012. szept. 17. 13:45
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!