Mit tehetek, ha nem az volt a dobozban mit amit kifizettem?
Figyelt kérdés
Vettünk egy tűzhelyet, haza hoztuk(50km 5000ft és egy ismerős segítségét kellett kérnünk). Ki bontottam a dobozból és egyáltalán nem az a tűzhely van benne amit kifizettem.Mint utólag kiderült két különböző tűzhely egy kódon van a rendszerben, amit el is ismert az üzlet, hogy ők tévedtek.Csak úgy hajlandóak vissza adni a pénzem ,mert idő közben a kiválasztott tűzhely elfogyott, ha én saját költségemre vissza viszem a tűzhelyt talán vissza kapom a pénzem ,vagy utalványt.Mit csináljak hova forduljak segítségért?2012. aug. 16. 12:07
1/1 Smartguy86 válasza:
Első körben fenyegetés, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulsz. Az ő hibájukból nem azt kaptad a pénzedért, amit akartál, így legyenek szívesek saját költségen visszaszállítani azt, majd visszaadni az ellenértékét, mert te nem erre fizetted ki azt a pénzt. Erőteljes fellépést!
Ha mégis pattognak, akkor fogyasztóvédelem, de nem hiszem, hogy akarnak majd pattogni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!