Miért van az, hogy egy szolgáltató rögzítheti a telefonbeszélgetést?
Pl.: T-Com , ha infót kérek, vagy szolgáltatást rendelek, mindjárt azzal kezdik: a beszélgetés rögzítésre kerül! De ekkor, ha én is bejelentem, hogy én is rögzítem a beszélgetést, azonnal megtiltják és megszakad az addig bájos csevej!
De csak azért rögzíteném, mert olyan sok adatot dolgot mondanak, a kért szolgáltatásról, hogy igazából nem mindet tudnám megjegyezni, akkor hogy döntem el, kell-e, jó-e nekem? Tegnap jártam így egy SAT tv megrendelése közben, de ahogy vége lett.... Na tőlük tuti nem kérek ezután semmit!
Te sem vagy köteles elfogadni a rögzítést, de ennek általában megintcsak vonalszakadás az eredménye, esetleg közlik veled, hogy akkor személyesen kell intézkedned.
Ugye hivatalosan ez arra jó, hogy ha nézeteltérés lenne köztetek, akkor a rögzítés alapján igazat lehet adni egyik-másik félnek ( jellemzően a szolgáltatónak, ha nem neki van igaza, akkor hirtelen eltűnnek a felvételek).
Hogy ezt te miért nem teheted meg?
Mert ők diktálnak, sajnos. Egyre inkább te vagy a cégekért és nem ők érted, szerintem ezzel együtt kell élni, ami mellesleg elég szomorú.
És akkor is, ha nem valami jogszerű, én rögzíteni szoktam a fontos beszélgetéseket akkor is, ha a másik nem járult hozzá.
Szerintem tedd ezt te is és ne szólj a másiknak, hogy rögzíted. Ha már ők is szemétkednek veled, akkor tedd azt te is!
Másodiknak:
A másik fél beleegyezése nélkül nem lehet rögzíteni a hívásokat. Hülyeségnek hülyeség, de valami jogász így találta ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!