Hogyan kellene a szolgáltatókat fogyasztóbaráttá tenni?
Gondolom, mindenkinek tiszta, hogy a szolgáltatók elsősorban (pofátlanul) profit orientáltak. Annyira, hogy ha köztük akad is olyan dolgozó, aki a fogyasztó érdekeit is szem előtt tartaná, annak a kedvét is elveszik az efféle „fogyasztóbarát” hozzá állástól. Függetlenül attól, hogy mit mond az ezzel kapcsolatos emberük.
Valahogyan csak meg kéne húzni egy határt…
Attól függ milyen szolgáltatóra gondolsz. A közművek állami kontroll alatt vannak tartva, hogy mennyi lehet a profitjuk. Ha pl a mobilszolgáltatókra célzol, akkor ez lenne a verseny alapja, hogy a fogyasztóbarát nyer több piaci részt és nem a másik. Persze nem ez a helyzet, ha informális csatornákon azok a szolgáltatók kartellben vannak és felosztják egymás között a piacot.
Sajnos ennél többet nem lehet tenni, ami most van, minden rendszernek meg lesz a maga hibája. A versenygazdaságnak ez a hibája.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!