Mi a teendő? ( Vatera )
Figyelt kérdés
Eladtam vaterán egy terméket, de sajnos csak négy nap elteltével tudtam jelentkezni hogy elküldjem a számlaszámom a vásárlónak. Elküldtem az e-mailt a bankszámlaszámommal együtt és azt a választ kaptam vissza hogy: "Mivel nem jeletkezett rendeltem másik telefont.!" Nekem a termékfeltöltés és kiemelés, egyéb jutalékok közel ezer forintba kerültek nekem. A vevőnek végig megvolt a számom, hívhatott volna amíg nem voltam gépközelben.2012. jún. 13. 21:59
1/4 anonim válasza:
Hát ez elég visszás eset.
Beleírtad, hogy a vevőnek kell keresnie az eladót?
Én mindig beleírom a leírásba, hogy a vevőnek 3 napon belül jelentkeznie kell, különben negatív...
Bár én azért küldök is nekik levelet 1 napon belül.
2/4 anonim válasza:
negatív ill semleges esetén illetve ha benyomod, h nem jött létre a tranzakc, akkor nem kell jutit fizetned.
viszont neki kellene jelentkeznie tényleg. adj neki semlegest vagy negatívot.
3/4 anonim válasza:
A szabályzatban benne van, hogy két hét után (vagy valami hasonló idő) van rá hogy lebonyolítsák az átvételt, úgyhogy nyomjad neki a minuszt!
4/4 anonim válasza:
neki kellett volna keresenie téged. ilyenkor megnézhette volna, hogy mikor léptél be utoljára vaterén, mert ha látja hogy 4 nappal ezelőtt volt az uccsó bejelntkezésed, akkor ez a nyomós oka van annak, hogy miért nem írsz... mert ugye nyilván nem lépsz be a mailedbe sem. én negatívot adnék neki, ha már megvolt a telszám, és nem jelentkezett...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!