Mitől olyan nagy biznisz az energiatal?
Figyelt kérdés
20 éve ha az ember körbenézett a technikai élsportokban szinte mindenkit valamiféle dohánygyár szponzorált: Marlboro, Camel, Rothmans, Gauloises, West, Lucky Strike, John Player, HB. Ma ezt a szerepet egy-az-egyben az energiaitalgyárak vették át: Red Bull, Monster, Rockstar, HELL, Dark Dog, Grizzly, Oxxo, Go Fast.
Miért és miért éppen ők? Hogy tudnak akkora bevételt generálni és ezt miért épp a szponzorálásba fektetik vissza?
2012. máj. 6. 12:38
1/4 anonim válasza:
Azért, mert odaadod nekik a pénzed az energiaitalukért cserébe. Azt a rengeteg márkát túlzásnak tartom. Itt a Red Bull-ról beszélhetünk, amely valóban nagy szponzor. De hát ha egyszer Dietrich Úrnak ez a hóbortja?!
2/4 anonim válasza:
Mert olcsó előállítani és drágán el lehet adni, és az emberek ár tudnak szokni.
3/4 anonim válasza:
Azért, mert egy 350 FT-os redbull előállítási költsége ~ 12 forint. A többi haszon. És rengetegen isszák, pedig marha káros.
Thaiföldön egy redbull a mai napig 10 bath (ugye a redbull thai találmány).
4/4 anonim válasza:
Mert víz, só, cukor a fő alkotóeleme, tényleg olcsó előállítani, és még én is aki tudom hogy egy baromság megvenni, mert felesleges és káros is, szóval néha még én is megveszem. A fene se tudja miért érzem jól magam ha a kezemben van egy :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!