Szabályosan jártak el, hogy nem azt "csinálták", amit én szerettem volna?
Januárban vettem egy csizmát, de szinte teljesen levált a talpa. Visszavittem, jegyzőkönyvet vettek fel, kérdezték, mit szeretnék: csere, javítás, levásárlás ... a harmadikat választottam. Telefonáltak, hogy megjavították mehetek érte. "Most akkor mi van? Mégsem vásárolhatom le??" - kérdeztem magamban. Ha bemegyek, és esetleg "nem tetszik", hogy megcsinálták, visszaküldethetem megint? Esetleg reklamálhatok, hogy én nem ezt kértem?
Elnézést mindenkitől, akit zavar, ha nem jó helyre írtam.
de mivel megcsinálták, így már csak akkor cserélheted ki / vásárolhatod le, ha megint leválik a talpa.
ez szabályos eljárás volt.
a kérésed csak rögzítették, mert szokták, de ha javítható a dolog, az felülírja.
igen, ez így működik.
örülök, hogy mégis csak összejött :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!