Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Bankkártya probléma esetén...

Bankkártya probléma esetén valami ötlet? Jártál már így?

Figyelt kérdés

Nem első alkalommal jártam úgy, hogy nem tudok fizetni a kártyámmal. Egyszerűen nem fogadja a terminál, visszautasítja mindenféle hibakód nélkül. Miközben az előttem és utánam fizetők kártyáját elfogadja. Már voltam bent a "bankban" ezügyben reklamálni, de ők még ilyenről nem hallottak... Persze...

Annyival elintézték az ügyemet, hogy mivel autómatából tudok pénzt kivenni, így a kártyának semmi baja.

Namár most tegyük fel, hogy én megtankolom az autómat, és kártyával fizetnék, viszont nem fogadja el a terminál a kártyámat. Olyankor mit tudok tenni? Leszívom a benzint? Mert míg egy boltban max otthagyom az árut, mert nem tudok fizetni, addig egy benzinkúton mit tehetek?

Nem szeretek kp-t magammal hordani, jobban szeretek kártyával fizetni, merthát egy bankkártya arra is jó. Hiába van pénz a kártyámon, baromi égő, hogy nem tudok fizetni. A bankban pedig nem hisznek nekem.

A kártya 1-másfél hónapos, chippes, de az előtte levő kártyámmal is voltak gondok.


Komolyan már azt fontolgatom, hogy felmondom a szerződést és keresek másik bankot, hogy ne kerüljek ilyen kellemetlen helyzetbe.


2011. ápr. 3. 14:28
1 2
 11/12 A kérdező kommentje:

Voltam a bankban. Időközben,az utolsó bentlétem óta kaptak egy tájékoztatást, hogy sok kártyatulajdonos panaszkodott. Utánanéztek,és téves gyártási technológiával lett legyártva sok kártya... aminek következtében több ügyfél sem tudott kártyával fizetni. A chipre egy plusz réteg került,ami miatt a terminálok nem tudják olvasni. Ezt le kell körömmel kaparni,vagy viledával kell lemosni! Vagy ezt megpróbálom,vagy kérhetem a kártyacserét 1000Ft-ért.

Az ügyintéző megcsinálta ezeket a "javító" technikákat. Ha ezután sem tudok a kártyámmal fizetni, akkor 1000ft-ért kicserélik! Egyszerűen felháborító, hogy a gyártás közben lett elrontva, és ha rendesen szeretném használni, akkor még fizessek érte 1000ft-ot,hogy kapjak egy másik kártyát! Holott nem az én hibám, hanem a gyártóé!

Úgy döntöttem, hogy ha nem megy a fizetés ezután sem,akkor indok nélkül felbontom a szerződést!

2011. ápr. 4. 15:10
 12/12 anonim ***** válasza:

hát ez f_@sza..... én azért bemennék még egyszer és közölném az ott lévővel hogy vagy kicserélik térítésmentesen, vagy lesz egy újabb panaszadatlap felvétel és számíthatnak egy fogyasztóvédelmi ellenőrzésre is, mert nem teljesítik a "szerződési feltételeket" megfelelően..(azért én odavágnám az orra elé, sőt még fel is olvasnám azt a bizonyos passzust)..aztán tovább folytatnám, hogy ha nagyon sz@_rakodnak (így szó szerint) akkor megy egy köremail is (iwiw facebook) és akkor nem csak egy ilyen bejelentést fog kapni a fogyi hanem többet... és akkor igencsak megszívják! XDDDDDDDDDDDDDDD


Szerintem ne hagyd magad! Nem is arról az 1000 Ft ról van szó, hanem ez már elvi kérdés! Elvégre tőled is megköveteli a munkahelyed a minőségi munkát, nemde??? Amúgy megkérdezhetnéd tőlük, hogy maguk ezt a selejtet nevezik minőségnek, így dolgoznak????? röhej!!!

2011. ápr. 4. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!