Bankkártya probléma esetén valami ötlet? Jártál már így?
Nem első alkalommal jártam úgy, hogy nem tudok fizetni a kártyámmal. Egyszerűen nem fogadja a terminál, visszautasítja mindenféle hibakód nélkül. Miközben az előttem és utánam fizetők kártyáját elfogadja. Már voltam bent a "bankban" ezügyben reklamálni, de ők még ilyenről nem hallottak... Persze...
Annyival elintézték az ügyemet, hogy mivel autómatából tudok pénzt kivenni, így a kártyának semmi baja.
Namár most tegyük fel, hogy én megtankolom az autómat, és kártyával fizetnék, viszont nem fogadja el a terminál a kártyámat. Olyankor mit tudok tenni? Leszívom a benzint? Mert míg egy boltban max otthagyom az árut, mert nem tudok fizetni, addig egy benzinkúton mit tehetek?
Nem szeretek kp-t magammal hordani, jobban szeretek kártyával fizetni, merthát egy bankkártya arra is jó. Hiába van pénz a kártyámon, baromi égő, hogy nem tudok fizetni. A bankban pedig nem hisznek nekem.
A kártya 1-másfél hónapos, chippes, de az előtte levő kártyámmal is voltak gondok.
Komolyan már azt fontolgatom, hogy felmondom a szerződést és keresek másik bankot, hogy ne kerüljek ilyen kellemetlen helyzetbe.
Nincs mellette ilyesmi.
A bankban nézték a mágnescsíkot, de nincs sérülve.
Egyszerűen valamiért nem szeretik szerintem hogy kártyával fizetnek.
Egy bizonyos helyen szokott általában ez előfordulni?
Mert pl. anyám a helyi cba-ban szinte soha nem tud kártyával fizetni.Persze van hogy előtte és utána is kártyával fizetnek, ő pedig 10 perccel később egy másik üzletben tudja használni a kártyáját.
Mi sem tudjuk miért, de én csak arra tudok gondolni hogy nem szeretik ha kártyával fizetnek.
Mellesleg ebbe nekik nem kis pénz van, ugyanis kártyával való fizetésnél nincs kerekítés.
Ha csak naponta 10000x eljátsszák azt hogy nem lehet fizetni kártyával, az 2Ft-os kerekítésnél 20000Ft, az egy hónapban már 600000FT.Azért nem kis pénz.
Menj be a bankba és mondd el a problémádat. Ha a kiscsaj vágja a pofikat és megint azt mondja, hogy ő erről nem hallott, akkor mondd meg neki, hogy nem először jártál így és ez ügyben sem először vagy itt...ha még jobban vágja a pofákat akkor mondd azt hogy panaszadatlapot szeretnél felvetetni az ügyben, amelyre szeretnéd rávezetni az ÜGYINTÉZŐ TEHETETLENSÉGÉT ÉS TÉTLENSÉGÉT, és kérd egyben a kártya díjtalan cseréjét, mert nem ezért fizetsz havidíjat! ÉS azt is iratasd rá hogy ha nem cserélik ki 14 napon belül méghozzá térítésmentesen akkor keresel más bankot! :))))) (ragaszkodj ehhez a szöveghez) Sok szerencsét!
Ui: amúgy érdemes ilyenkor egy puha anyaggal áttörölni a mágnescsíkot és a mikorchipet (lehet egy csomó kosz van benne) is!
utolsó
Köszi a tippet:)
Már több helyen jártam így, hogy nem tudtam fizetni vele. Még nagyobb hipermarketben is!
Kiváncsi vagyok holnap mit mond az ügyintéző, de gondolom ugyanazt, mint a múltkor. Ő ilyenről nem hallott és nem is tudja mit kell tenni.
Szívesen :)
Örülök hogy ha valamiben is segíthettem :)
Amúgy velem is szívóztak a kártyámmal, a 3. bemenetel után meguntam és panaszadatlapot vetettem fel, rögtön meglett az eredménye. Nálam a gond az volt, hogy lejárt a kártyám, majd az újnál az ügyintéző - kérésemre- napi limitként 10.000 -ot jelölt meg az ATM-es felvételnél, és nem mondta hogy ez kevés lesz. Vártam 1 hetet, 2 hetet, majd a 3 héten bementem, hogy mi van, miért nem kaptam meg a kártyát...aztán azt mondta, hogy várjak még, mert ő nem tudja hogy miért nem kaptam meg... na ez így ment aztán 5 héten ismét bementem, ismét semmi, de újra megigényelte nekem a csaj (közben persze már rég levonták az új kártya éves díját, holott még a kezemben sem volt, na ezt is kifogásoltam)...aztán 7.héten ismét be a bankba...na akkor történt a panaszadatlapos sztori... a 8. héten már a kezemben volt (kiderült hogy az ügyintéző nem írhatott volna be 25 e ftnál kisebb limitet és ezért nem tudták legyártani a kártyát....) aztán jött a "bocsánatkérő levél" a központtól...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!