Jogszerűség fennt nem állásakor, milyen variációs lehetőséget nyújt egy cég panaszkezelés kapcsán?
Figyelt kérdés
A vevő reklamált, de nem áll fennt a jogszerűség, mégis elégedettségre kell türekedni az ügyfélkapcsolatokban.
Ha a jogszerűség nem áll fenn, akkor is az ügyfél számára elégedettséget hozó variációs lehetőségek felkínálása ! De mi lehet ez ?
2011. márc. 20. 18:41
1/1 anonim válasza:
Max. a termékcsere. Ez a legtöbb. Ha a vevő azt a terméket már nem akarja, akkor max. az értéket levásárolja, de pénzt ilyen esetben nem szoktak neki vissza adni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!