Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Jogszerűség fennt nem állásako...

Jogszerűség fennt nem állásakor, milyen variációs lehetőséget nyújt egy cég panaszkezelés kapcsán?

Figyelt kérdés

A vevő reklamált, de nem áll fennt a jogszerűség, mégis elégedettségre kell türekedni az ügyfélkapcsolatokban.


Ha a jogszerűség nem áll fenn, akkor is az ügyfél számára elégedettséget hozó variációs lehetőségek felkínálása ! De mi lehet ez ?


2011. márc. 20. 18:41
 1/1 anonim ***** válasza:
Max. a termékcsere. Ez a legtöbb. Ha a vevő azt a terméket már nem akarja, akkor max. az értéket levásárolja, de pénzt ilyen esetben nem szoktak neki vissza adni.
2011. márc. 22. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!