Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tud ellenem tenni?

Mit tud ellenem tenni?

Figyelt kérdés
Interneten eladtam a pulcsim(Vatera) A vevő megkapta, azt mondta kéri vissza a pénzét mert nem tetszik a pulcsi, lóg a gyereken, nem jó az anyaga.A pulóvert visszapostázták nekem, és azt mondják kérik a pénzüket.Mit tegyek? Mit mondjak neki? Nagyon agresszív...
2011. jan. 5. 21:41
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Ha visszakaptad a pulcsit akkor add vissza a pénzt is.Visszafizetési garancia itt is érvényben van..
2011. jan. 5. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

nem kellett volna átvenned

mi az hogy lóg a gyereken? nézte volna meg a méretet amit gondolom leírtál. Ő baja, bár ha már átvetted akkor nem tudsz mást csinálni mert ezzel elismerted

2011. jan. 5. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
Nem kellett volna átvenned, de nem kell visszaadnod a pénzét, mivel hivatalos tranzakció volt, így mint minden cég Te is felajánlhatos, hogy levásárolhatja vagy vegye vissza, ha nem fogadja el az opciót marad nálad a pulcsi és a pénz, legfeljebb eladod megint:D.
2011. jan. 5. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Küldd el neki még egyszer! :D

Mekkora összegről van szó?

2011. jan. 5. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Ne ásd el a renoméd. A vevőd nyilván nem megszivatni akart. Feltehetően tényleg akart egy pulcsit a gyerekének venni. Meglátta, és kiderült, hogy nem tetszett neki, ezért visszaküldte. Add vissza a pénzét! így korrekt. Az egy más tészta, ha gond van a viselkedésével, de azzal nem neked kell foglalkoznod. Semmi közöd hozzá, hogy milyen kihívásai vannak az életben ettől a pulcsitól függetlenül, ami ezt az aggressziót kihozza belőle.
2011. jan. 6. 01:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
82%

Internetes vásárlás esetén a vásárlót nyolc napon belül megilleti az elállás joga. Pontosan azért, mert nem tudta előre felpróbálni a gyerekre a pulcsit.

Ha nyolc napon belül volt, akkor köteles vagy visszafizetni neki a vételárat, de csak a vételárat. A szállítási költséget ő állja. Ha azon túl, akkor csak a jófejségeden múlik, hogy visszaveszed-e.

2011. jan. 6. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Az már a vevő baja hogy postán vette át a terméket, gondolom az eladó nem tartott pisztolyt a fejéhez hogy ne menjen el érte, így tisztában volt a postán való csomagküldés veszélyeivel. Így járt
2011. jan. 8. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

A pénzt biztos ne küld vissza, minek?!

Nem vállaltál rá szerződéses pénz visszafizetési garanciát...

Ha ilyen apróságokon fenn akadsz akkor nem fogod sokáig húzni a nagyvilágban. :D

Nálam az van, hogy eladás után reklamáció nincs! Eddig nem is volt sok mivel tényleg azt adom amit mutatok, és persze 5x megkérdezem a vevőt is, hogy 100% hogy stim minden, tökéletes, jó-e?

Ha minden okés akkor küldöm vagy viszem a cuccot és megvan az üzlet.

Akinek nincs üzleti érzéke ne nagyon vaterázzon és adogasson el bármit mert hamar átb*sszák.


Velem 3 nappal ezelőtt olyan volt, hogy megbeszéltem egy telefont, hogy veszek. Odamegyek és sehol semmi... a telefonom pedig nem mentette el a számát (egyrészt ezért is akartam újat). Vártam rá két órát és mikor hazaértem akkor irt vagy 5 üzenetet, hát hogy ott lakik nem messze csörgessem meg stb... de persze indulásnál leírtam neki, hogy indulok, telón elérsz. Nem volt képes felfogni.

Ezek után megmondtam neki, hogy márpedig ezek után eladja a telefont nekem, mert átbaszott és lejön az árából a benzin pénz is... Addig nem szálltam le róla míg oda nem adta.

Nem szabad hagyni magad mert megjárod.

2011. jan. 13. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!