Üres csomagautomatánál, mit lehet tenni?
Ma reggel "érkezett meg" egy csomagom, packeta futárral egy Z-box automatába. Előre kifizettem, de mindegy lett volna akkor is, ha ott fizetem ki kártyával.
A kóddal kinyitottam a tárolót, de üres volt.
A nyomonkövetés, a rendszerüzenetek, mind arról szóltak, hogy a futár berakta a csomagot. Mivel az ajtót kinyitottam, így a rendszer elkönyvelte, hogy átvettem.
Valószínűleg ellopta a futár.
Készül arról valami felvétel, hogy a futár berakja e a csomagot a rekeszbe?
Beszéltem az ügyfélszolgálattal, egyelőre próbáltak lenyugtatni, de őszintén szólva, ugyanúgy mondhatják azt is, hogy hazudok, és átvettem a csomagot.
Szóval hogyan bizonyosodik meg a futár cég arról, hogy a futár tényleg berakja e a csomagot a boxba?





Simán történhetett félreértés, tudod te hány csomagot kell kezelnie egy embernek naponta?
Miért pont a tiédet lopta volna el?
Azért lophatta el az enyémet, mert pont jött egy srác, ugyanúgy, ugyanakkor kapott mail-eket, mikor vette fel a futár a raktárból, mikor indult el vele, mikor rakta ki... és az övé ott volt, tehát ugyanazzal a körrel hozta ki neki, és az övével nem volt probléma.
Az enyém meg kis csomag, kis összeg, (szabálysértési határ alatt) könnyen zsebre rakható.
Ha van kamera, az biztató.
Még jó, hogy nem rugdostam le a box ajtaját. Elég nagy önuralom kellett hozzá.





Az automatám nincs telefonszám, amit ott helyben fel lehet hívni? Olyant is láttam (hogy melyik cégnél), hogy még telefon sem kellett hozzá, az automatát használva lehet beszélni az ügyfélszolgálattal.
Lopás persze történhetett, de nem valószínű. Gyanítom, az első ilyen jellegű panaszra kirúgják, ha valósnak bizonyul.
Telefon???!!!
Nem is tapasztaltam még ilyet, ami történ velem.
Van telefon, automata robot hang.
87 féle azonosítót meg kell adni, amit akkor ott helyben kb. képtelenség 4 emailből összeollózni, hogy mindenadat meglegyen.
Oké, hazajöttem, kimásoltam minden adatot, felhívtam őket, majd az automata átkapcsolt egy "ügyintézőhöz".
Na, mondom jól van, legalább már emberrel beszélek. (futárt elérni, vagy a futárok központját, lehetetlen)
Na szóval köszön a csaj, visszaköszönök, még a háttérből ilyen halk irodai beszélgetés, neszezés is hallatszott, teljesen élethű volt.
Mondom a csajnak, hogy mi van, erre visszakérdez olyat, mint ha fogyatékos lenne. Mondom ez hülye b+, vagy be van frontinozva?
Hát b+ mesterséges intelligencia volt!
Úgy kellett neki 1 szavas válaszokat adni, mint egy fogyatékosnak, és úgy nagy nehezen végre tényleg kapcsolt egy valódi embert.





"Az enyém meg kis csomag, kis összeg, (szabálysértési határ alatt) könnyen zsebre rakható."
Ha az őáltala kivitt második/harmadik csomagot is megreklamáják, kirúgják, és valószínűleg fel is jelentik. Szóval következménye biztosan lenne. És nem fogja neki megérni.
#6-os, ez sajnos nem így működik.
Rengetegen lopnak a munkahelyükön. Rengetegen. És közben egyik se mérlegel, hogy kirúghatják. Ez abszolút nem visszatartó erő.
Futárból amúgy is kevés van, 1 héten belül talál másik melót.
Én ismertem olyat (vendéglátóst) akit vagy 50-szer rúgtak ki lopás miatt, de mindig el tudott helyezkedni, és az 51-edik munkahelyén is lopott.
A feljelentés meg egy vicc. Mivel nem bűncselekmény, csak szabálysértés, többszöri alkalom után is csak ejnye-bejnyét kap, és majd sokszoros visszaesőként talán egy felfüggesztettet, ami még mindig semmi.
Kicsit most már jobban hajlok egy adminisztrációs hiba lehetőségére, de majd meglátjuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!