Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Magyarországon nem ütközik...

Magyarországon nem ütközik fogyasztóvédelmi szabályokba, ha egy vállalat nem biztosít telefonos elérhetőséget?

Figyelt kérdés
Több vállalat esetén hallom vissza, hogy csak írásban elérhetők, a publikus telefonszám vagy nem kapcsolható, vagy nem veszik fel. Ez nem ütközik szabályba, nem kötelesek telefonos ügyfélszolgálatot biztosítani?
jan. 15. 13:53
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
jan. 15. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:

Ne haragudj, vagyunk ketten, akik szolgáltatunk és dolgozunk. Még fel kéne vennünk egy telefonos ügyfélszolgálatost is? Na ne már!

Nem ütközik semmilyen jogszabályba.

Nem beszélgetni akarok telefonon.

jan. 16. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:
#12 Nem félreérted, nem azért kérdezem mert haragszom, hanem mert évekig az tartott vissza, hogy saját vállalkozást indítsak, hogy nem tudok napi 7-8 órában a telefon mellett ülni és nem tudtam, hogy kötelező-e biztosítani. Igaz időközben egy kicsit más irányt vett az életem, csak felmerült bennem, hogy aktuálisan kötelező-e, mert 1-2 emberes vállalkozás esetén nincs rá mód, hogy valaki 7-8 órában a telefonnál üljön.
jan. 16. 17:47
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!