HR-es segítségét szeretném kérni ?
Sziasztok!
Szeretném beadni az önéletrajzom, viszont nem vagyok ebben annyira jártas, mert évek óta egy cégnél vagyok, ami egy kisebb csapattal rendelkező vállalat.
Én most szeretném Linked-In re feltölteni a CV-m és beadni nagyobb egészségügyi cégekhez.
Ebben szeretnék segítséget kérni, hogy a CV amit elkészítettem mennyire megfelelő, mit lehetne kivenni stb. About me-t elég sablonnak értem pl és hasonlók :D
Természetesen variálok rajta egy adott pozíció megcélzásánál.
(egy-két dolgot ki húztam feketével az anonimitás végett)
Köszönök előre is bármilyen tanácsot.
Nem HR-esként, hanem olyanként, aki kézbeveszi majd a HR-től:
Az eleje nem sablon, inkább bullshitgenerátorból kidobott maszlag. Nyilván értem, hogy miért ezt és így írod, de ezt nem ide tenném, mert (lásd tovább)
Az egész formátum nagy kaki szerintem.
Elejére személyes adatok, aztán szakmai tapasztalat, iskolák, egyéb készségek, képesítések, stb. a végére a személyes humbuk az elejéről (vagy kihagyni, ahogy van)
A tapasztalatoknál sokkal konkrétabbnak kell lenni, az elején írsz TC-t, meg WinSPC-t és ennyi. utána felhozod, hogy te bizony új rendszereket telepítesz, de hogy mit és milyen szinten, semmi. (A deploy a jó szó rá angolul?) A maintain continuous communication meg már szintén kezd bullshitbe torkollani. Miért tartasz kapcsolatot és mit csinálsz közben? És még lehetne sorolni.
Én keresnék egy formátumot, ami szellősebb, tagoltabb, jobban rendszerezett. LinkedIn-en pedig minden adatot feltöltenék a profilomba részletesen, mitn a CV
Ilyesmikre gondoltam pont!
Köszönöm!
Ha esetleg jobban kivan fejtve a tapasztalat, akkor az nem lesz nagyon sok?
Úgy értem hogy ezeknek nem az a lényege hogy ránézzen az ember, és akkor jó látom hogy ez, meg ez, meg ez van ?
( Deploy helyett meg inkább install lenne vagy hasonló a jobb. Ezeket is próbálom írni/nézni, csak az jutott eszembe először mint szó :D )
De lényegében igen pont ilyesmi tanácsokra lenne szükségem hogy értelmes legyen és ne egy katyvasz.
Az elején fejlécben van a nevem meg címem telefon kép stb, de azt direkt hagytam ki belőle
#2: Nyilván lehet túl sok, címszavakra szókapcsolatokra kell szorítkozni, de azok minél tartalmasabbak legyenek. Amikor már sok éves tapasztalatod van, pláne, ha volt valamiféle fejlődés is, akkor óhatatlan, hogy sok lesz. Szelektálni kell, a junior szintet csökkenteni, a senior-t bővíteni, szelektálni adott pozíció szerint. (Én pont így jártam most, fejvadász nem mondott sok konkrétumot, mindenáron önéletrajzot akart előre, mivel nem keresek aktívan, csak összehánytam egyet, azokat a szakmai tapasztalatokat, projecteket írtam bele, ami általában jól hangzik. Aztán kiderült, hogy pont más jellegű kompetenciákat kellett volna kidomborítani. "Ha előre tudtam volna..." esete.)
A fenti példát továbbgörgetve: "maintain continuous communication" helyett (nyilván ha tartalmilag helyes) continuous support for the end users of XYZ system installation/daily usage" és hasonlók.
Ja, ha a személyes adatok le lettek vágva, akkor az a része sok.
(egyébként milyen jó, hogy lepontozni tudnak, de válaszolni, vagy kijavítani, hogy szerintük, hogy kellene csinálni, már nem...)
#1
Rendben ezzel már tudok mit kezdeni!
Köszönöm szépen a segítséget!
Megpróbálom újra összedobni, mert ez még csak az Béta verziója :D
Nálam ment a hasznos válasz. Legalább van egy kiindulási alapom h mi jó/rossz, mi alakítható stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!