Miért nem kapom vissza a pénzemet a webáruháztól?
Rendeltem egy webáruházból több fajta vitamint.
Az oldal mindegyikre azt mutatta,hogy raktáron van.
megrendeltem,és elutaltam az összeget.
Ma kaptam emailt tőlük,hogy egyik sincs raktáron,és gondoskodnak az összeg vissza fizetéséről.
Persze a pénz nem akar jönni a számlámra,már írtam is nekik,de semmi válasz.
Szánalmasak,innen se rendelek többet.
Hová tudok fordulni,ha nem kapom vissza a pénzem?
Azóta küldtek emailt,hogy el utalták az összeget akkor,mikor küldték az emailt,hogy nincsenek raktáron a rendelt dolgok.
A pénz még mindig nincs a számlámon!
Az "elutalták a pénzt" valószínű azt jelenti, hogy elindították a visszatérítést. Az, hogy mennyi ideig tart, amíg a pénz a számládon lesz az azon múlik, hogy hogyan működnek a rendszereik.
A legtöbb kereskedő ezt 1 héten belül szokta ígérni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!