Egy online webshopnak nem kellene többféle megoldási lehetőséget is felajánlania? (Amazon)
Ma egy nagyjából 3 órás ügyfélszolgálattal való írosgatáson vagyok túl az US Amazonnal. Ez idő alatt vagy 15 alkalommal kapcsolatak át, hogy majd a következő személy tud segíteni.
Minden évben 1-2 alkalommal rendelek tőlük. Addig gyűjtögetem, hogy mit szeretnék rendelni. Szinte mindig legalább egy termék sérülten érkezett a nem megfelelő csomagolás miatt. Azért is rendelek több mindent egyszerre, hátha így legalább egy dobozba belerakják, talán nem ütődik annyira össze. Mindig megreklamáltam, jöttek a sallangos mondatok, hogy mennyire sajnálják, jelzik a problémát, nem fog ilyen előfordulni. Ezért ma nagyon felháborított, amikor megláttam, hogy az eddigi alig védő buborékfóliás borítékot is lecserélték egy vékony papír borítékra. Végül több csomagban küldték el a rendelésem, ami ma érkezett egy társasjáték volt. Mivel semmiféle védelem nem volt a termék körül, így annak széli, sarkai megütődtek. A csomagolás nem védte az időjárástól, szerintem útközben a pára kicsapódott, emiatt a doboz oldalainak egyik fele homorú, másik domború. Látszik, tapintható, hogy egyszer elázott majd megszáradt karton.
Tehát egy elég magas áron kaptam egy olyan terméket, ami olyan mintha pár óvodai csoport már végignyúzta volna. Kinyitni nem mertem, nehogy emiatt ne fogadják el a reklamációm, a tartalma nem tudom milyen állapotban van.
A panaszkezelés során bár egyszer eljutottunk oda, hogy elindítják számomra a visszatérítést (visszaküldés nélkül), de végül a “rendszer nem engedi”-val átkapcsoltak újra egy másik ügyfélszolgálatoshoz (gondoltam azért, mert ő valami pénzügyi osztályos lesz, így meg tudja oldani a kifizetést), aki ezután azt írta, hogy ő megnézte a képeket és nincs sérülés a terméken.
A vége csak az maradt, hogy nem létezik náluk más megoldás, küldjem vissza, visszatérítik az árát és ha akarom rendeljem meg újra.
Ha ezt a terméket most újra megrendelném 1,5x annyit kellene fizetnem, pedig most sem volt olcsó.
Amit műveltek, azok után nem bízok ebben a cégben. Annyira tehetetlennek érzem magam, hogy most legalább van egy erősen sérült termékem drágán, mint semmim drágán.
Többször leírtam, hogy küldjenek csereterméket és a futárral egy visszaárú-címkét vagy az értékcsökkenés miatt részleges vagy teljes visszatérítést vissszaküldés nélkül. Az ő rendszerükben egy megoldás van, küldjem vissza, várjak, majd visszaküldik a pénzem és megvehetem újra (és megint eljátszhatjuk ugyanezt a kört). Mikor szóvá tettem, hogy mi garantálja, hogyha újra rendelek, normálisan be lesz csomagolva, jöttek a sallangokkal, hogy sose lesz több ilyen, külön kiemelten fognak kezelni. Erre csak forgatni tudom a szemem, mert évek óta jelzem a problémát a nem megfelelő csomagolásról és csak rosszabb lett.
Nekem nagyon fura, hogy ennyire nincs más megoldás. Főleg hogy egy ponton megítélték a visszatérítést, majd egy a “rendszer nekem nem engedi”-vel átkapcsolnak olyanhoz, aki teljesen mást ír. Majd akikhez továbbkapcsolnak, jönnek azzal, hogy teljesen egyetértenek és sajnálnak, de jajj a rendszer nem engedi
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!