Packeta csomagom 2 hete a raktárukban áll, ilyenkor mi a teendő?
Packeta ügyfélszolgálat többször megkeresve, kiszállítási hely ügyintéző által átállítva olyanra hogy biztos legyen hely megérkezni.
Nov. 14-én lett feladva, 18. óta raktárban csücsül a csomagom.
1. Meddig tarthatják benn a rendszerben?
2. Képesek lennének elveszíteni egy csomagot? Feladó megcímkézte.
3. Mennyi az az idő amikor már ők is azt mondják hogy nem tudják kiszállítani és kártérítenek?
4. Egyéb ötletek, mi a teendő?
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Persze, de már kezdett gyanús lenni hogy ennyi ideig csak a raktárban van, és még másik raktárba se rakták át vagy valami.
Más ötleteket is elfogadok
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-ker..
Vess keresztet rá, és a feladótól kérd vissza a pénzt. A futárcég oldalán töltsd ki a reklamációs formot, ha 30 bapon velül nem válaszolnak, irány a Fogyasztóvédelem.
Magánszemély a feladó, de ha a futárcég (Packeta) vesztette el a csomagot akkor mégis hogyan küldené el a csomag tartalmát?
Csak a Packetát lehetne ilyenkor zaklatni nem?
Segítsetek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!