Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ügyfélkapu+ átregisztràlàs...

Ügyfélkapu+ átregisztràlàs nálatok sikeres volt?

Figyelt kérdés
Nálam váratlan hibát írt ki
nov. 22. 06:41
1 2
 11/12 anonim válasza:

#10 Lehet félreértelmeztem valamit, de ennek nem az volna a lényege, hogy a lakosság legszélesebb körben, minimális agykapacitással, könnyen, hatékonyan, olcsón el tudja érni a számára lényeges és áttekinthető felületet?

Ehelyett az amúgy is nevetségesen trágya módon kezelhető üK-hoz, még társítanak mindenféle bohózatot, mintha az lenne a cél, hogy néhány vérpistike tudja elérni a 200 ezer forintos telefonjával, vagy egy viszonylag korszerű géppel...

nov. 27. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 anonim ***** válasza:

Teljesen egyetértek a 11-es meglátásával.

Egy totál bohózat az egész...

nov. 28. 05:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!