A webáruházak jó része már mindent megtehet a megrendelővel?
Rendeltem az Andipatikaja című webáruházból. Haladéktalanul átutaltam az összeget előre, a visszaigazolásukban megadott számlaszámra.
Másnap jött egy e-mail, hogy utalásra vár a megrendelés.
Írtam nekik, hogy hiszen már utaltam, nézzék meg. Nem válaszoltak. Ismét írtam, nem válaszoltak. Ötödik e-mailemre sem válaszolnak, eltelt már jó pár nap.
Nem tudom, mi történt a pénzemmel, ha ennyire nem akarják elismerni, hogy utaltam. (A visszaigazolást letöltöttem).
Sem nem válaszolnak, sem nem küldik az előre kifizetett termékeket.
Meddig várjak?
Gyakran szoktam rendelni webáruházaktól, soknál előfordul az utóbbi kb. egy évben, hogy egyre udvariatlanabbak, packáznak, tisztelet a kivételnek.
Szerintem, nincs fix emberük a webshop vezetéséhez. És nincs jól összerakva.
Valóban a 2#-es Ötlete a legjobb van a weboldalon vezetékes és mobil elérés is. De ne támadd le őket azonnal. És ha Budapesti vagy vagy közel élsz. És megteheted akkor személyesen is be mehetsz az üzletbe annak is ott a címe.
Nem, egyáltalán nem áldozat hibáztatás tévedsz. Csak annyit mondtam ne támadj azonnal. Ezer olyan ok lehet amiről talán nem is tehetnek. Te viszont sokkal érzékenyebb vagy az ilyen dolgokra mint kellene nem való neked az ilyen.
Mondjuk sokkal kevesebbért rendeltem egy helyről én is kb. másfél hónapja, én a 10. napon írtam rájuk, hogy mi van a cuccal amit kifizettem. Azt mondták 3-13 nap a szállítás türelem. Azóta is várom. Majd most fogok írni nekik, hogy tárgytalan a dolog adják vissza a pénzt. Mert már megoldottam a problémám máshogy.
És ne értsd félre ezzel nem azt mondom így helyes, a helyes az lenne, ha fizetek előre akkor már másnap postáznak, és erről értesítenek is.
De neked van igazad ne is telefonálj az neked kerül pénzbe, és még véletlen se menj be személyesen. Írjál csak nekik e-mailt úgysincs még tele a spam fiókjuk. Mert ugye azt is megeshet, hogy ott landol a leveled és talán sose néznek a spam mappába.
Szóval ne is keresd a megoldást, hanem egyből nyomd fel őket csalásért az a tuti.
8-as: te azt gondolod, hogy nem kötelesek válaszolni. És azt gondolod, hogy ha utaltam, nyugodtan küldhetnek ennek ellenére utalást sürgető e-mailt. És azt gondolod, hogy egy webáruház a vásárlói e-maileket irányíthatja a spam mappába. És ez szerinted jól van.
Mondom, hogy züllik az ország.
Inkább mások is hasonlóan érzékenyek lennének, mint én, aki az alapvető elvárást fejezi ki, hogy VÁLASZOLJON a webáruház lényeges kérdésre (megérkezett-e a pénzem).
Nem a szállítási határidő volt a fő gondom, észrevehetted volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!