Ajka Wolt futárokkal elégedettség/elégedetlenség?
Egyik nap a McDonald’s-ból rendelt Colámat tüntette el.
Egy másik nap meg rossz helyre vitte a rendelésem.
Kétszer meg érintkezés nélkül kértem, de csengetett meg kopogott is. (Egyszer egy fiatal srác előtte meg egy szőke anyuka a tini lányával)
Az érintkezésmentes átadás esetén mindenképpen jeleznie kell, hogy megérkezett. Kopogással, csengetéssel, telefonhívással. Ez benne van a szerződésében.
Hiány esetén pedig reklamálni kell vagy nála, vagy az ügyfélszolgálatnál. Ha nem hozzád szállítja ki a rendelést, hanem máshova akkor is reklamálni kell az ügyfélszolgálatnál.
De megvárta míg oda megyek szóval nem érintkezésmentesen kaptam.
Elindultam a házban és megtaláltam a szomszéd előtt. Ezért nem reklamáltam, hogy nincs megy.
Csak az érdekelt más is így kapja-e meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!