Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan gondolták az Ügyfélkapu...

Hogyan gondolták az Ügyfélkapu megszüntetését?

Figyelt kérdés

Persze, tudom, hogy 2024 van, de még most is rengeteg embernek van csak asztali számítógépe és nincs feltétlenül okostelefonja is.

A kétfaktoros Ügyfélkapu+ megoldással ők ki lesznek zárva az otthoni ügyintézésból. Arra nem kötelezhetnek senkit sem, hogy vegyen okostelefont, ha egyébként van neki otthoni gépe és hagyományos mobilja. Miért nem volt jó az SMS vagy e-mailben kapott belépési jelszó második faktornak? Miért kell hozzá hitelesítő mobilos app, vagy biometrikus DÁP azonosítás?



okt. 15. 20:59
1 2 3
 21/22 anonim ***** válasza:
71%

"Egyébként már töröltem az ügyfélkapum. #12."


Nem értem az okát. Jó dolog sok esetben.

Én például az anyukám egészségügyi vizsgálataira szoktam ránézni, mert képtelen elmondani, hogy mit is mondott neki az orvos, éppen mi a baja.

Továbbá le tudom csekkolni általa, hogy a munkáltatóm valóban hivatalosan foglalkoztat, vagy csak félrevezet és hazudik nekem.

Ilyesmikre használom...

nov. 2. 04:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/22 anonim ***** válasza:
80%
Az okostelefonnak kicsi a monitorja. Kényelmetlen, az telefonálásra fényképezésre jó, hallgatni valamit, vagy utazás közben netezni. Van akinek meg nincs is.
tegnap 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!