Online vásárlásnál milyen garanciális feltételeket ír elő a törvény?
A helyzet a következő:
Rendeltem 160 ezer ft értékben egy sup-ot, ami 2 hét után meg is jött, de kicsomagolás közben észleltem, hogy a doboz belső része meg van sérülve illetve maga a felfújható sup deszka is (kívülről nincs sérülés, tehát csomagolás során keletkezett a “horzsolás”)
Csomagátvételt követően azonnal jeleztem a cég felé a problémát, email-ben és telefonon egyaránt.
Eltelt egy hét és konkrétan a második email-emre sem válaszoltak, csak egy automata üzenet jön, hogy a törvényben előírt 30 napon belül majd intézik.
Azért bosszantó ez a hozzáállás és semmit nem tudok tenni és megkeresésre sem reagálnak.
Mit tudok tenni ilyenkor azon kívűl, hogy várok.
Amúgy a sup-ot ki sem vettem a dobozból csak a teteje lett felvontva.
Köszönöm szépen a válaszotokat!
A 14 napos elállási joggal tisztában vagyok, viszont igényt tartanék arra a termékre amit rendeltem mivel máshonnan nem igazán beszerezhető.
Maximum Franciaországból, de nincs ismerősöm onnan.
Bíztam benne, hogy az azonnalos visszaküldésre van valami külön kitétel, de akkor sajnos nincs.
Hiszen a termék van náluk raktáron, csak nem hajlandóak cserélni.
És az a baj a 30 napot átfutást megvárom akkor a 14 napos elállást is bukom…
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!