Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Emagnál, ha nem kapom meg a...

Emagnál, ha nem kapom meg a terméket, milyen lehetőségem vannak?

Figyelt kérdés

Emagon keresztül rendeltem egy terméket, a forgalmazója nem az Emag, hanem egy partnercég, valami román shop.

Nem kaptam meg a terméket határidőre. Eltelt azóta egy hét, a rendeléseknél azt látom, hogy a csomag készen áll szállításra, tehát nem adták fel.

Az Emag Helpen azt írják, hogy vegyem fel ezzel a partnercéggel a kapcsolatot. Egy román telefonszámot látok egyedüli elérhetőségként. Járt már így valaki? Az Emagon mennyi felelősséget tudok fogyasztóként számonkérni ebben az esetben? Vissza tudom kapni a pénzem?



szept. 17. 22:21
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Törölni tudod a rendelést
szept. 17. 23:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Nem tudom már törölni, plusz ki van fizetve. Olyan opció van, hogy visszaküldés, de az csak miután készhez kaptam. Ráadásul ma megkaptam az Emagtól az emailt, hogy értékeljem a kapott terméket.
szept. 18. 00:37
 3/4 anonim ***** válasza:
51%
Irj az emagnak h vegyek fel a kapcsolatot a partnerrel es toroljek a rendelest
szept. 18. 05:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Ilyenkor szoktam elkezdeni a Fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni.

Hogy mi a túrónak az Ő webáruházában van árulva a termék, ha semmit nem tud intézni - csak a jutalékot akarja beszedni?

szept. 18. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!