Emagnál, ha nem kapom meg a terméket, milyen lehetőségem vannak?
Figyelt kérdés
Emagon keresztül rendeltem egy terméket, a forgalmazója nem az Emag, hanem egy partnercég, valami román shop.
Nem kaptam meg a terméket határidőre. Eltelt azóta egy hét, a rendeléseknél azt látom, hogy a csomag készen áll szállításra, tehát nem adták fel.
Az Emag Helpen azt írják, hogy vegyem fel ezzel a partnercéggel a kapcsolatot. Egy román telefonszámot látok egyedüli elérhetőségként. Járt már így valaki? Az Emagon mennyi felelősséget tudok fogyasztóként számonkérni ebben az esetben? Vissza tudom kapni a pénzem?
szept. 17. 22:21
2/4 A kérdező kommentje:
Nem tudom már törölni, plusz ki van fizetve. Olyan opció van, hogy visszaküldés, de az csak miután készhez kaptam. Ráadásul ma megkaptam az Emagtól az emailt, hogy értékeljem a kapott terméket.
szept. 18. 00:37
3/4 anonim válasza:
Irj az emagnak h vegyek fel a kapcsolatot a partnerrel es toroljek a rendelest
4/4 anonim válasza:
Ilyenkor szoktam elkezdeni a Fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni.
Hogy mi a túrónak az Ő webáruházában van árulva a termék, ha semmit nem tud intézni - csak a jutalékot akarja beszedni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!