Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Milyen lehetőségem van megjaví...

Milyen lehetőségem van megjavíttatni egy terméket kitöltetlen garanciajeggyel?

Figyelt kérdés

Kb. 2 hónapja vettem vaterán egy fülhallgatót, elég olcsón, mostmár értem is, hogy miért. Az egyik fele már nem működik, pedig nem használt termékként volt meghirdetve. A csomagban minden benne volt, a garanciajegy is, csak nem volt kitöltve. Az eladó az aukción 1 nap garanciát vállalt.

A kérdésem lényegében az lenne, hogy érdemes az eladóval beszélnem, vagy inkább egyből vegyem fel a termék gyártójával a kapcsolatot?


2011. febr. 27. 16:43
 1/2 anonim ***** válasza:
Szerintem, egyik sem megoldás, mert 2 hónapja vetted és általában 3 nap a cseregarancia.
2011. márc. 1. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Az eladó az aukción 1 nap garanciát vállalt. Te ennek tudatában licitáltál rá, és meg is nyerve a licitet megvetted a fülhallgatót.

Az eladó által vállalt 1 nap garancia régen lejárt.

Tehát az eladót nem érdemes keresni.

Nagy valószínűséggel a gyártót sem, hisz a garanciajegy nincs kitöltve... gondolom számla sincs...

Ezt a fülest már csak pénzért lehet megjavíttatni úgy vélem.

2012. szept. 13. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!