Ha egy boltban szabálytalanságot észlelek, akkor semmi más lehetőségem nincs, mint hogy beírom a vásárlók könyvébe? Egyáltalán nem kell felelniük azért, hogy már évek óta létezik az a szabálytalanság?
A szabálytalanság típusától függően a hatóságokhoz tudsz fordulni.
- Rendőrség
- Fogyasztóvédelem
- NAV
- Nébih
- GVH
Továbbra is várom a választ, ugyanis a Fogyasztóvédelem oldalán az első mondat, hogy
"A fogyasztóvédelmi hatósághoz a fogyasztó abban az esetben fordulhat, amikor valamilyen fogyasztóvédelmi jogsértést tapasztalt a vállalkozás részéről, és a vitás ügyét előzetesen megkísérelte rendezni a vállalkozással."
Ahogy többen javasolták, fordulj a fogyasztóvédelemhez.
A több éve fennálló szabálytalságról csak akkor tudhatnak, ha már valaki(k) jelente nekik, egyébként nem.
Az idézett mondat meg csak annyit jelent, hogy szóltál az adott helyen emiatt.
De nem mindegy egészen, miröl, milyen szabálysértésröl van szó, ami évek óta fennáll és eddig senkit nem zavart.
Ez NEM eltussolás, hanem egyszerüen vannak olyan infók, amik nem publikusak.
De még mindig nem írtad meg, miröl van szó, csak hözöngsz össze-vissza
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!