Ha egy boltban szabálytalanságot észlelek, akkor semmi más lehetőségem nincs, mint hogy beírom a vásárlók könyvébe? Egyáltalán nem kell felelniük azért, hogy már évek óta létezik az a szabálytalanság?
Figyelt kérdés
szept. 13. 21:25
1/4 anonim válasza:
A szabálytalanság típusától függően a hatóságokhoz tudsz fordulni.
- Rendőrség
- Fogyasztóvédelem
- NAV
- Nébih
- GVH
2/4 A kérdező kommentje:
Eddig azt olvastam, hogy ezek a szerveknek csak akkor kell foglalkozniuk az üggyel, ha a vásárló már jelezte a problémát a vásárlók könyvében, és nem járt sikerrel.
szept. 13. 21:28
3/4 anonim válasza:
Nem jól tudod. A vásárlók könyvének nincs ilyen szempontból semmi jelentösége
4/4 A kérdező kommentje:
Továbbra is várom a választ, ugyanis a Fogyasztóvédelem oldalán az első mondat, hogy
"A fogyasztóvédelmi hatósághoz a fogyasztó abban az esetben fordulhat, amikor valamilyen fogyasztóvédelmi jogsértést tapasztalt a vállalkozás részéről, és a vitás ügyét előzetesen megkísérelte rendezni a vállalkozással."
okt. 20. 22:54
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!