Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi a véleményetek az MVMNEXT...

Mi a véleményetek az MVMNEXT ügyfélszolgálatáról?

Figyelt kérdés

Írásos ügyfélszolgálaton feltett kérdésre nem válaszolnak. Az áram leolvasási idejét nem közlik. A számlát nem lehet letölteni, mert még nem állították ki, csak megjelenítik a fiókomban, egyébként ma esedékes csoportos beszedési megbízással.


Közöltem nemrég mérőállásokat, letagadták, holott visszaigazolták.


2024. aug. 26. 07:12
 1/8 anonim ***** válasza:
57%
nagyon jó
2024. aug. 26. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
1-es: mi a nagyon jó? Ez az ügyfélszolgálat?
2024. aug. 26. 07:30
 3/8 anonim ***** válasza:
57%
az is
2024. aug. 26. 08:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Költözés után kb. félév volt mire rendeződött a földgáz számlázás. Legalább 3 alkalommal voltam bent ezidő alatt. Volt hogy csak rendszer használati díjat számláztak. Utána hőmérséklet függően küldték egy jó nagy összegű számlát (soha nem kértem hogy ezen a módon számlázzanak, már az átírásnál is jeleztem az átalányt). Ezt is megreklamáltam természetesen. Utána két hónapig egyáltalán nem érkezett számla. Ezután csodák csodájára sikerült nekik már normálisan számlázni. Egyébként az ügyintézők mindig segítőkészek voltak. Az árammal kapcsolatban nem volt gond a számlázással nálam, pedig eon-os ügyfél voltam.
2024. aug. 26. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Röviden a kérdésre válaszolva: Egy kalap ...


Hosszabban:

E-ON-os voltam, átvett az MVM. Havi diktálós vagyok és voltam is. E-ON-nál nem volt gond. Most hogy átvett az MVM, katasztrófa.

Havi diktálás megvolt, jött egy 38 ezer forintos végösszegű számla. A gond, hogy 5 hónapot lefedő időszakot számláztak. Mikor panaszoltam, hogy oké, hogy számláznak, de mit, mert ezeknek a hónapoknak a nagy részét már kifizettem. Mire visszaírtak, hogy igen, levonták, ott a számlán.


A probléma, hogy a 3 legkisebb összegű számlát vonták le. Írtam nekik, hogy kapásból találtam számlát, amit nem számoltak el.


A legszebb, hogy átállás után az MVM felületen láttam a korábbi számláimat. Most érdekes módon már csak a legutóbbi hármat látom, amit levontak. Ki is kértem az eddigi számlákat. De még ezt sem sikerült teljesíteni, mert csak azt küldék, hogy mikor mennyit számláztak és mikor mennyit fizettem be. (A számla nem csak egy lista, hanem amit alapból kiküldenek.)


Most megy a matek náluk (remélem), mert a számla fizetési határideje már lejárt. Viszont nem fizetek be olyat, ami köszönő viszonyban sincs a valósággal.

2024. aug. 26. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Nekem pár hete jött az értesítés, hogy új számla érkezett. Regisztráltam az oldalukon. Valamilyen csoda folytán elsőre sikerült :) Meg is lepődtem, mert másoktól már hallottam rosszakat.

Ugyanúgy működik minden, mint előtte az e.on ügyfélszolgálatán.

De biztosan vannak zavaros dolgok. A munkahelyem közelében van az ügyfélszolgálati iroda, minden reggel áll már egy csomó ember a bejáratnál nyitás előtt.

2024. aug. 26. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
53%

NER-es, Lölöke cég, tehát lefossák az ügyfelet. Nevetséges, hogy a számla határideje már lejárt, befizettem, de letölteni nem tudom. eOn-nál egyből letölthető volt.

Az is nevetséges, hogy az app nem tud fényképesen diktálni, az eOn meg tudott.

2024. aug. 26. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Nagy rakás 💩!
febr. 28. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!