A webáruházak mániája, hogy telefonálnak, ha kell, ha nem. Például a M.....webáruháznál rendeltem valamit, másnap kiderült, hogy gagyi a termék. Jogomnál fogva elálltam a szerződéstől. Törölték a megrendelést. Azóta telefonon zaklatnak. Miért??
Altalaban van az emailek aljan egy leiratkozas resz, oda kattintva leiratkozhatsz az email listajukrol.
Nem ordongosseg
Hogyan mondjam le?
Pl. írj nekik, hogy a jövőben nem kérsz reklámot tőlük. Kötelességük betartani.
Már háromszor megírtam nekik.
Engem az is zavar, ha spambe megy, mert a tárhelyemet terheli. Küldenek egy rakás képet.
Mindig leiratkozom. De miért kell a kéretlen levelükkel foglalkoznom? Miért nyomulnak ennyire?
Én már ezért sem rendelek tőlük semmit. Mert ilyenek.
🤦🏼♀️
Akkor hivd fel oket, azt basszal virtualisan az asztalra, azt ne tedd le, mig le nem vesznek a listarol...
Meg milyen emailed van, h nincs tarhely?🤯
Most toroltem az elmult havi spameket 247 volt. Hihetetlen, h nincs tarhelyed.
7/8: Igen, van olyan elvetemült ember, mint én, hogy takarékoskodik a pénzzel. Ezért nem vagyok soha eladósodva.
Mivel nem lógok egész nap a neten, meghatározott mennyiségű GB-ot fizetek elő.
Tudom, hogy dübörög a gazdaság, de mit lehet tenni, ilyen spórolós vagyok. Ha valakit ez bánt, az az ő baja. Meg az országé, mert szerintem mindenütt takarékoskodni kellene és illene, még akkor is, ha nincs válság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!