Miért törölték a rendelésem? Kérdeztem a weboldal ügyfélszolgálatát, de nem írnak vissza.
Figyelt kérdés
Rendeltem az Íjászbarátról valamit. Erre egynap felhívtak, de mivel dolgom volt, nem vettem fel. Tegnap kaptam emailt, hogy törölték a rendelésem. Miért csinálták ezt? Amikor én hívtam őket, nem vették fel.2022. jan. 26. 11:55
1/5 anonim válasza:
Sajnos nem vagyunk sem médiumok, sem gondolatolvasók. Mi honnan tudnánk helyettük???????
2/5 A kérdező kommentje:
Valami értelmes választ kaphatnák?
2022. jan. 27. 08:43
3/5 anonim válasza:
Kaphatnák? Az kaphatnék...
Egyébként meg hívd fel őket újra és újra
4/5 anonim válasza:
Nem volt a rendelt tételből, mást akartak ajánlani. Mivel nem vetted fel, törtölték a rendelést.
5/5 anonim válasza:
Akkor szokták törölni, mikor a rendelt termékből nincs. Nem feltétlenül ők hibáztak, ők is rendelgetnek innen-onnan, aztán ha ott a beszállító azt írja, hogy van, a saját webshop oldalon is rendelhetőnek tüntetik fel.
Így jártam az Emag-nál novemberben, a kocsihoz rendeltem egy manuális klímakapcsoló panelt, erre pár napra az Emag törölte a rendelést, mert a partner nem tudta a terméket előkészíteni. A vicc, hogy ez a partner mai napig írja, hogy rendelhető...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!