Mit tegyek, ha nem tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
Figyelt kérdés
Még áprilisban rendeltem egy terméket egy weboldalról. Májusban visszaküldtem, és azóta próbálok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal, de hiába. Telefonszámot nem adtak meg az oldalukon, az emailekre pedig nem válaszolnak. 160000 forintról van szó...2021. jún. 27. 09:01
1/11 anonim válasza:
Melyik weboldalról van szó? Csak a nevét írd le, ne linkelj
2/11 anonim válasza:
Bebuktad a pénzed. Ne legyen igazam, de 99%.
4/11 A kérdező kommentje:
xp-pen(pont)com
2021. jún. 27. 17:01
6/11 A kérdező kommentje:
Még jó hogy 😂😂🤣
2021. jún. 27. 23:53
7/11 anonim válasza:
Soha, de soha nem rendelünk olyan oldalról, ahol nincs hívható ügyfelszolgalat. Ezt rendelés előtt ellenőrizni szoktam. 160 ezerért meg pláne...
8/11 A kérdező kommentje:
Vajon ha a bankba mennék és megmutatnám nekik a tracking numbert, miszrint visszaküldtem a terméket, akkor refund-olnák nekem az árát?
2021. júl. 2. 13:28
9/11 anonim válasza:
Nem hiszem hogy a bank foglalkozna ezzel, de egy próbát mindenképp megér, főleg mivel nem pár ezer forintról van szó
10/11 Aquiyr Draquiyr válasza:
Van telefonszám:
US: (+1) 657-445-6128
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!