Ajánlanátok a céljaimnak megfelelő wordpress support plugint, vagy olyan szolgáltatást, ami jól működik a WP rendszerrel?
A céljaim:
Három féle ügyfélszolgálati űrlap lenne a honlapon, három féle "csatornával" , ahová érkeznének a megkeresések. (Elnézéseteket kérem, ha olykor-olykor nagyon szakmaiatlan szavakat használok)
A honlap "kapcsolat" menüjében, valamint olyan releváns oldalaknál, ahová érdemes elhelyeznem az űrlapot. Az ide érkező megkeresések például a latogatok@honlapom.hu email címre érkeznének.
Akik már beléptek, nekik lenne jogosultságuk a saját profiljukban található kapcsolati űrlapon kommunikálni, az ő megkeresésik meg mondjuk a regisztraltak@honlapom.hu e-mail címre érkeznének
Na és itt van talán a csavar: Bizonyos ügyfeleimnek azonnali ügyfélszolgálatot tartanék fenn, ehhez jó lenne egy olyan beépülő modulos plugin ami pl egy "facebook messenger" szerű környezetet biztosít és szinte szó szerint úgy is működik.
Az első két pontban leírtakat meg is tudom csinálni, ezt bármelyik oldalépítő támogatja, egyszerű form, én generálok a cégnek két különálló email címet és a megfelelő formnál megadom hogy hova továbbítsák. Igen ám, csak én nem egyszerű "webmail" nézetben szeretném látni a megkereséseket, hanem valamilyen ügyfélszolgálati szoftvert alkalmazva. Amit hazsnálva pillanatok alatt vissza tudom nézni a korábbi megbeszélteket, akár megjegyzést írhatok egyes ügyfelekhez stb. De nem látom át tehnikailag ez hogy működik. Hogyan tudnék különbséget tenni ügyfél és nem ügyfél között? Mármint azt meg tudom csinálni, hogy csak annak adok láthatóságot bizonyos menüpontra, aki az adott kritériumnak megfelel(pl hogy regisztrált legyen, előfizető, vagy csak látogató) de hogy onnantól hogyan néz ki a folyamat, az nem teljesen világos nekem.
A harmadik pontnál pedig az élő chat zavar be egy kissé, ugyanúgy csak a speciális ügyfeleknek adnék láthatóságoz, hogy megnyissák azt a menüpontot ami az azonnali ügyfélszolgálat, szóval az azonosítást igazából automatizálva elvégzem, de hogyan tudom becsatornázni az üzeneteket, az nem világos.
Igazából nekem két ügyfélszolgálati szoftverre lenne szükségem? Az egyik ami a nem élő csevegéseket fogadja a másik pedig az élőket? Vagy ez hogy nézne ki szerintetek?
Köszönöm előre is!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!