Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mennyire gyakran tapasztalod,...

Mennyire gyakran tapasztalod, hogy szolgáltatással foglalkozó üzletekben kamu információkkal etetnek, vagy eleve úgy szólítanak meg, hogy attól Te, az ügyfél kedvezőtlenebb pozícióban érezd magad a kommunikáció során?

Figyelt kérdés
Pl. bemész egy étterembe, kb. tíz asztalon ott a foglalt tábla, kb. tíz asztalon nincs. Rögtön elmondják, hogy két óra múlva teltházuk lesz, de két és fél óra múlva sem ülnek csak két asztalnál. Szervizekben megkérdezik, hogy van-e időpontod pedig ott ül három szerelő, aki nem csinál semmit és amikor három órával később visszamész, akkor is kettő kávézgatva beszélget. Sorolhatnám a hasonló helyzeteket, amikor ily módon szerepelnek.

#manipuláció #manipulál #megtévesztés #komnunikáció #pizícionál
aug. 5. 11:06
 1/8 anonim ***** válasza:
56%
Nem tapasztalom gyakran.
aug. 5. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
33%
Nem tapasztalok ilyet.
aug. 5. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
60%
Semennyire.
aug. 5. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
79%
Igen
aug. 5. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
28%

Van ilyen, de ne gondold, hogy ügyfélként majd megérted miért!


Plusz, ha egy szolgáltatást nem látsz megfelelőnek akkor ne vedd igénybe, mert neked nem megfelelő!

aug. 7. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
54%

Rengetegszer, már külön figyelek rá..


-Fogkő leszedés kell (előtte 3 hónapja szedték le máshol)


-lengőkar, komplett hátsó féknyereg, betét, tárcsa csere kell a kocsin műszakira (elég volt csak a betét + tárcsa)

-OTP bankban mivel külföldön dolgozom az ügyintéző azt mondta adjam le a kinti adószámomat, mert kötelező. Egy ismerősömtől se kértek még ilyet. Mondtam küldjenek hivatalos levelet és leadom. Azt se jött semmi.

nov. 10. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
54%

Még az hagyján ha kamuinformációkkal etetnek, mert nem vagyok az a könnyen átverhető fajta. De amikor két cég egy szolgáltatáson keresztül össze van kapcsolva, de két különböző hivatalos információt kapsz, na az a nem semmi.

[Töltöttem az elektromos autómat egy töltőponton. Az OTP-től is meg az üzemeltetőtől is kaptam vagy 4-4 üzenetet. A számlaegyenlegemen látom, hogy a teljes befoglalást visszakaptam. A töltőpont meg küldi az ÁFÁ-s számlát a töltési díjról. Holott az OTP nem vonta le, visszaadta az egész összeget. (Azóta is levelezek mind a kettőjükkel, Isten malmai lassan őrölnek)]

nov. 11. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

Amikor sürgetni próbálnak, hogy mielőbb dönts úgy, hogy megveszed az adott terméket/szolgáltatást:

-Van már egy nagyon komoly érdeklődő

-A jegyek 90% már elfogyott

-Jelenleg x ember nézi ezt a hirdetést

-Akciónk csak a készlet erejéig tart

dec. 15. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!