Mennyire gyakran tapasztalod, hogy szolgáltatással foglalkozó üzletekben kamu információkkal etetnek, vagy eleve úgy szólítanak meg, hogy attól Te, az ügyfél kedvezőtlenebb pozícióban érezd magad a kommunikáció során?
Figyelt kérdés
Pl. bemész egy étterembe, kb. tíz asztalon ott a foglalt tábla, kb. tíz asztalon nincs. Rögtön elmondják, hogy két óra múlva teltházuk lesz, de két és fél óra múlva sem ülnek csak két asztalnál. Szervizekben megkérdezik, hogy van-e időpontod pedig ott ül három szerelő, aki nem csinál semmit és amikor három órával később visszamész, akkor is kettő kávézgatva beszélget. Sorolhatnám a hasonló helyzeteket, amikor ily módon szerepelnek.aug. 5. 11:06
5/5 anonim válasza:
Van ilyen, de ne gondold, hogy ügyfélként majd megérted miért!
Plusz, ha egy szolgáltatást nem látsz megfelelőnek akkor ne vedd igénybe, mert neked nem megfelelő!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!