Mennyire gyakran tapasztalod, hogy szolgáltatással foglalkozó üzletekben kamu információkkal etetnek, vagy eleve úgy szólítanak meg, hogy attól Te, az ügyfél kedvezőtlenebb pozícióban érezd magad a kommunikáció során?
Van ilyen, de ne gondold, hogy ügyfélként majd megérted miért!
Plusz, ha egy szolgáltatást nem látsz megfelelőnek akkor ne vedd igénybe, mert neked nem megfelelő!
Rengetegszer, már külön figyelek rá..
-Fogkő leszedés kell (előtte 3 hónapja szedték le máshol)
-lengőkar, komplett hátsó féknyereg, betét, tárcsa csere kell a kocsin műszakira (elég volt csak a betét + tárcsa)
-OTP bankban mivel külföldön dolgozom az ügyintéző azt mondta adjam le a kinti adószámomat, mert kötelező. Egy ismerősömtől se kértek még ilyet. Mondtam küldjenek hivatalos levelet és leadom. Azt se jött semmi.
Még az hagyján ha kamuinformációkkal etetnek, mert nem vagyok az a könnyen átverhető fajta. De amikor két cég egy szolgáltatáson keresztül össze van kapcsolva, de két különböző hivatalos információt kapsz, na az a nem semmi.
[Töltöttem az elektromos autómat egy töltőponton. Az OTP-től is meg az üzemeltetőtől is kaptam vagy 4-4 üzenetet. A számlaegyenlegemen látom, hogy a teljes befoglalást visszakaptam. A töltőpont meg küldi az ÁFÁ-s számlát a töltési díjról. Holott az OTP nem vonta le, visszaadta az egész összeget. (Azóta is levelezek mind a kettőjükkel, Isten malmai lassan őrölnek)]
Amikor sürgetni próbálnak, hogy mielőbb dönts úgy, hogy megveszed az adott terméket/szolgáltatást:
-Van már egy nagyon komoly érdeklődő
-A jegyek 90% már elfogyott
-Jelenleg x ember nézi ezt a hirdetést
-Akciónk csak a készlet erejéig tart
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!