Mit ér a kedves kommunikáció és a részletekre való figyelés saját vállalkozásnál?
Figyelt kérdés
ti mennyire használjátok a fentebb tulajdonságokat? Mennyire dicséritek meg mondjuk a hamburgerezőtökben a visszajáró vendég ( akár tinédzser akár felnőtt) séróját, mikor kívántok mondjuk boldog nőnapot a boltotokban a törzsvendégeiteknek...
ti milyen praktikákkal dobjátok be magatokat az ügyfeleitek szívébe
2020. szept. 15. 09:35
1/2 anonim válasza:
Bazsi, ne zaklassad a csajokat hambizás közben!
2/2 anonim válasza:
Ezt úgy hívják, marketing, és ez a legfontosabb ügyfélcsalogató/megtartó tevékenység (persze a minőségi termék mellett). Persze tisztelettel kell végezni, képzeld magad az ügyfelek (vendégek?) helyébe, hogy mi esne neked jól, és mi nem. Teszteld, hogy mi, és mennyire válik be, több lesz e a vendég, vagy kevesebb, és a szerint alakítsd a praktikákat ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!