Postán bele tudnak nyúlni a csomagomba?
Belföldi üzleti csomagoknál erre eléggé kevés esély lenne. Ha a csomag meg van sérülve, ne vedd át vagy irass vele jegyzőkönyvet.
Régebben olvastam asszem homáron ilyen írást, hogy a postás kiszívta a csokimikulásból a tölteléket, perceken keresztül röhögtem rajta :D
Utoljára három éve tüntette el külföldről rendelt csomagomat a Magyar Posta.
A gond, hogy a címzett nem tehet panaszt vagy feljelentést, a külföldi eladók meg ilyennel nem szórakoznak, inkább elküldik újra a cuccot.
Az, hogy én így egy alkatrészre 30 helyett 60 napot várok, senkit nem érdekel és a posta is lopkodhat nyugodtan.
#1: ugye vágod, hogy a biztosítói üzletmodellnek megfelelően az összes, ügyfelek által fizetett értékbiztosítási díj több, mint az összes kifizetett kár és a biztosító költségei?
Tehát azt mondod, hogy nem csak lophat nyugodtan a posta, de a kárt is az ügyfelek fizessék ki egymásnak, plusz a postának még külön haszna is legyen azon, hogy az áldozatai egymást kártalanítsák?
Neked ez egy jó modell?
#6:
Minden követett termékre van kárkifizetés, azt hiszem Xszeresét fizetik ki rá ha eltűnik. Ez benne van az ÁSZF-ben is valahol. Ha te sokkal drágább dolgot adsz fel, akkor neked kell biztosítani a terméket, hisz tudod, hogy a posta csak X összegig vállalja. Hisz ha nem így lenne ennyi erővel bárki bemondhatja, hogy gyémántot küldött egy borítékban, fizessenek csilliótrillió dollárt, minden bizonyíték nélkül.
Üzleti csomagnál pedig mintha úgy rémlene, alapból mások a szabályok, ott úgy rémlik mintha kötelező lenne az összeget is megadni, hogy mekkora értékben küldesz, de biztosra nem tudom és most nem nézek utána.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!