About You -s rendelés esetén mit tudok csinálni akkor, hogyha kihagytak egy tételt a csomagomból?
Évente 1-2 alkalommal rendelek összesen innen, de már előfordult olyan is hogy a méret mégsem volt jó, illetve olyan is hogy hibás volt az áru (pl. rossz cipzár)… Semmit nem problémáztak rajta, a melléklet visszaküldő lappal feladtam a postán azt az 1-1 terméket amit vissza akartam küldeni és 1-2 héten belül meg is jött a számlámra a pénz.
Olyan még nem volt, hogy hiányzott volna egy termék… De olyankor mit tudok csinálni, ha rendeltem 3 terméket, a dobozt átvettem, de csak 2db volt benne?
178 ezer forintos rendelésnek a harmada hiányzik.
Ugye ebben a helyzetben nincs mit visszaküldeni.
Akkor az a pénz elúszott és így jártam?
Nem részcsomagként küldik? Lehet kettébontották.
Ha nem akkor reklamálj, valahogy nyerd vissza a pénzt, hiszen neked van igazad :)
Impresszum
Ügyfélszolgálat
Miben segíthetünk?
Írj nekünk és használd az alábbi kapcsolatfelvételi nyomtatványtkapcsolatfelvételi e-mail.
Vagy hívj bennünket az alábbi számon: 06 80 021-482****
A visszaküldési cím a visszáru matricán, a csomagban található.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!